Godmorgon *gäsp*

Har jag inte gett många av mina vänner råd när det gäller sova hela natten metoden maria?? Har jag itne? Har jag fått som straffa nu en bebis som inte vill det. För att jag med skall känna av hur jävligt det är att gå upp och fixa flarra mitt i natten?!
Vad är det som är fel?
Ska jag vända honom på mage för att vi alla ska sova sött...
Iof vet jag inte hur det blir med hans näsa. Just nu låter han ju som en brandbil på näterna. Eller snarare en siren. Å snorig är han oxå. Men det är inte så farligt det är värre med hans väsande i näsan.
Idag ska jag få prata med hans doktor. Ett läkaresamtal på riktigt. Sist informerade han bara om att remiss skickats. Men det kan ju aldrig vara kul att låta så där hela dagarna. Även fast dem flesta sagt till mig att jag som vuxen tycker det låter jobbigare än vad det är.
Jajaa...vi får se hur jag ska göra med dessa nätter. I natt vaknade jonathan två ggr. Första gången somnade han om. Andra gången gallskrek han av hunger typ. En flarra i truten och två vakna storebröder.... Nicke fixade Alexander. Fick ny blöja och lite vatten. Zebasitan kissade och bara gäspade och sa...måste han skrika så högt när han vaknar.
Ja just det måste han det... *skrattar*
Vi gick upp kvart i sju idag istället för kvart över 6 å då hade Jonathan somnat om men vaknat och fått komma upp till mig kl 06. Han somnade inte tror jag...Jag sov iaf. Å det gjorde Nicke med.
Så här sitter jag nyduschad och skall ge Jonathan frukost. Alexander har redan ätit frukost. Klä oss och sedan ska Alexander till dagis och jag och Jonathan till öf.
Tänkte jag skulle flörta så Mickis kommer med...
13:00 Skall jag och Jonathan till Åsa och sjukgymnastisera. Får vi se hur det går idag...han har gjort framsteg men jag gympar med honom nu mera morgon och kväll... Allt för att komma igång.
Nej frukost till Jonathan va det... // MARIA MAROSKA


Kommentarer
Postat av: Mickis

Nej, sorry, ingen bra idé idag...men om ni ska iväg på torsdag kanske jag kan hänga på då istället =) Då är förhoppningsvis T bättre och kan hämta M o J, så då kan jag vara med med lilla D hela dagen =)

Nu ska jag ta tabletter (som jag aldrig gör dagtid annars) och lägga mig.

Ha en bra dag, lycka till med läkarsamtal.

2008-11-04 @ 09:08:57
URL: http://mickis74.bloggagratis.se
Postat av: Viktoriae

Sv: Tack för förklaringen av vad öf är ;)

Av någon anledning blir jag trött av att läsa att dina små gossar vaknar på nätterna (; Hur gamla är de? Lycka till hos doktorn och Ha en superbra dag! :)

2008-11-04 @ 09:55:42
URL: http://viktoriae.blogg.se/
Postat av: Söderlund

Haha!

Sola naken...

Får tänka på den ^^

2008-11-04 @ 13:50:02
URL: http://robinsoderlund.se
Postat av: Lexie

tack så mycket :D

åh, sjukgymnastik är inte vidare kul :p

2008-11-04 @ 20:49:20
URL: http://musicofc.blogg.se/
Postat av: Viktoriae

Sv: Hihi glad att jag kunde hjälpa till ;) hihi

Allt väl annars?:)

2008-11-04 @ 20:53:43
URL: http://viktoriae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0