Godmorgon världen...

Hur många har sovit gott i natt...
Alla som har gjort det ropar Tuppen JA!!

Jag gick och la mig på tok för sent. Jonathan vaknade halv tre. Fucking jävla halv tre...Å jag somnade väl så där 01:00. Eller tittade på klockan sista gången vid 00:55
Jag var för trött för att äns försöka få honom att somna om utan flarra...provade tre ggr med nappen sedan sket jag it.
Gick upp och värmde en flarra...
Orka...
Sedan sov vi tills klockan ringde kvart i sju.
Har käkat frulle med shitkidsen och nu sitter Alexander och kollar Nick jr. Tack för att det finns barntv så jag som mamma får vakna på riktigt...

Ja alla moralkärringar...Alla mina barn häckar framför tven på morgonen. Så de sååå!!

Nicke klev nyss upp...Han skall vara till våran avdelning och det är något för alla skyddsombud eller något i den stilen. HSO kanske det kan vara...RSO kanske de med var idag...jajaaa...han skall vara där iaf....

Sedan har dem  umgdomsträff för alla medlemar som är 30 och neråt i kväll på strike.
Hoppas att dem får en bra uppslutning av ungdomar. Å att det blir bra....

Det är bara att hålla tummarna!!

Å vad ska vi göra då...jag och mina shitkids...
Vi ska vara avundsjuka för att Madde med familj åker till plajan i flera veckor...
Sedan ska vi gå till öf för att dem ska få springa av sig...
På eftermiddagen ska vi möta Zeb i pulkabacken....
Ja det är väl det vi ska göra... Hålla på med helt enkelt!!
Hoppas vi får trevlig sällskap...// MARIA MAROSKA

Kommentarer
Postat av: Elin

Min son sitter också bänkad framför tvn på morgonen (så länge som en 18 månaders pojke orkar) och jag är alltid lika tacksam för alla barnkanaler som finns!

2008-11-21 @ 11:18:56
URL: http://edvinsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0