Godmorgon...

Tre vaknade Jonathan...men han somnade tack och lov om utan flarran. Skönt... Jag var helt vimmelkantig. Alexander kom in till oss kvart över sex. Helt okey för min smak att gå upp då...
(även fast jag skulle ha velat sova iaf till nio)
Tanken var att jag och barnen skulle traska till Öf. Men jag tror nästan att jag hoppar det... För att skona andra. I fredags eller om det var lördags kväll spydde Jonathan ner hela mig och hela Nicke och bajsade as hela natten. Så jag tänker ta mitt förnufft och inte skicka detta helvete vidare. Dem har ju regeln 48 timmar på dagis...Men jag tänker vänta med att träffa andra barn iaf tills på tisdag. För magsjuka är inget roligt...ALLS!!
Jag har verkligen verkligen inte alls lust att häcka hemma idag. Det är så jobbigt att att underhålla Alexander en hel dag. Alltså han är inte jobbig alls...men jag får så dåligt samvete när vi bara är inne. Jag skulle väl kunna klä oss och gå ut i parken på förmiddagen då alla andra är på dagis.. Kanske skulle göra det!??
Nicke tyckte att Jonathan var lite konstig i magen igår med. Men vi har ju gett honom blåbär så jag kan tänka mig att det är det som gör bajset till en konstig färg.
Tänk vad mkt man analyserar bajs när barnen är små...
Gissa bajset lixom...Hur såg det ut? Hur var han i magen?
Sjukt egentligen... Nu skall jag själv ta och göra en vända med min mage...Sedan ska jag dricka en kopp kaffe. Japp jag känner för det... hellre än te. // MARIA MAROSKA

Kommentarer
Postat av: Mickis

Tycker ni gör helt rätt i att vänta en dag till innan ni träffar andra med småkottar....



Då hoppar jag ÖF också, känner mig inte så bekväm där ännu så jag åker helt ensammen ;) Tar lite tid för mig med sånt ler



Ha det så bra ni kan idag nu...kram kram

2008-11-10 @ 09:05:23
Postat av: maddo

Sjuklingmaddo här...

som bara ville skcika en puss o kram...

och berätta att jag läser var dag och följer dig.. =)

men är nog hemskt dålig på att kommentera...

:-p puss puss..

2008-11-10 @ 09:37:09
Postat av: Viktoriae

Låter bra att du inte låter barnen träffa barnen på ÖF, inte kul och skicka vidare det där!! Alla tänker inte så..



Skickar över en muffins, för de blev jättegoda! Jag hoppas ni kommer ut idag så att du inte behöver känna dåligt samvete! (:

2008-11-10 @ 10:51:59
URL: http://viktoriae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0