Hämta

Alle på dagis...Han var idag på ett strålande humör. Tack och Lov!! Vi gick in på ica och handlade och det blev pyttipanna. Alexander fick välja, inget jag skulle välja själv men men det gick ner det med. Stekt ägg blev det med till. Såg riktigt gott ut där det låg på våra tallrikar måste jag säga...
En timme tog det att gå hem. Alexander skulle rulla i snön, göra änglar, äta snö, springa, kasta sig i varenda uppplockad snö hög längst odenvivägen. Han skulle även ibland springa åt fel håll. Något som inte alls uppskattades av mig. Men vi sjöng...vi övad lucia sånger.
Ankta ucia ankta uciaaaaaa!!
Sedan så sjöng vi oss ända hem.
Nicke är sjuk igen...
Jag måste säga att han har vart mkt sjuk denna höst. Stakars... //MARIA MAROSKA

Kommentarer
Postat av: Mickis

Hälsa Nicke att han ska ta o krya på sig! Kram

2008-11-26 @ 22:03:33
Postat av: Sara

Stackars mannen.

Inte lätt att vara man och sen vara sjuk på det..hihi

Kramis

2008-11-26 @ 22:29:59
URL: http://charliot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0