Isabella

Löwengrip dissade barn idag i sin blogg. Hon vill ju inte ha några barn...Det är okey för mig. Men att skriva att en dröm med barn är en mardröm det är väl att ta i...
Hon drömmde en dröm om henne och hennes sambo på semester med två skrikande barn som bara ville ha mer glass. Fan det är underbart att vara med sin familj utomlands. Å vad gör det om dem ropar efter glass. Det är ju semester och dessutom var dem i ett varmt land. Nej jag läser ju hennes blogg å jag blir förundrad över hur många det är som gillar henne. Avgudar henne...
Jag ser henne bara som en bortskämd liten snoris. En tjej som har mkt liten sympati för andra som inte har det lika förspänt som henne och som inte kan flasha runt med en plånbok med enormt med pengar i.
Jag ser inte någonstans i hennes blogg att hon vänar om andra.
Men jag läser den endå...för att jag blir så imponerad över hur en del kan vara så pantade.
(enligt mig)
Nej... Tack!! Tacka veta normala människor som bloggar om normala saker och inte om skrytsaker som att hyra en hel båt för att fira halloween och boka in sin 18 års dag på stureplan.  Nej... det suger fan pung fetta pungen. Å jag hoppas verkligen att jag aldrig hade vart så där med massa pengar...
Jag hoppas att jag hellre hade skänkt 14 tusen till canserfonden för barn än köpa en jävla pälsjävel. Å jag hoppas verkligen att jag aldrig har levt ett sådant liv heller.
Nej... fy!! 
  // MARIA MAROSKA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0