Jag brukar aldrig kolla Idol

men helt plötsligt satt jag framför tven och kollade idol.
Som enligt mig blir sämre och sämre för varje säsong. Men vem egentligen bryr sig om vad jag tycker?!
Ja jag satt där med ett stort Cola glas och Chips... 
Chips utan Glutamat och Transfetter....Skulle det vara nyttigare? Fan jag hajjar inget längre...Less fet och bla bla bla...
Jag tog något som såg gott ut...Å vips får man chirre utan glutamat och transfetter... NAJS!!
Jag blev iaf grymt bajsnödig...Å skall nu besöka toaletten... Där skall det även duschas...
Ni vill inte veta hur länge sedan det var jag tvättade håret... Hahhaaaa....Men det är väl så när man har shitkids...Huvudsaken man blir ren på kroppen. Snabbduschar...Men sedan så försöker jag verkligen vänja mitt hår med att inte tvätta det varannan dag utan försöker med var tredje..Håret behövde sa min kloka frissa...Vila... Hon såg det!! Å jag lyssnar på proffset...
Torr hårbotten, idiot dåligt hår och graviditeter och ammning hade gjort sitt... Å en till graviditet och en till ammning ska väl iaf mitt hår klara av eller vad tror ni?

 

Nej...toa och dusch... Kanske återkommer vem vet... // MARIA MAROSKA

Kommentarer
Postat av: Sara

Hmm.. men den försvann lika fort som den kom ner.. men vad ska vi med snö till nu?? bättre den kommer till jul..



Hmm.. av nån anledning så duschar jag osså på sena kvällstimmarna.. Pöss

2008-11-14 @ 22:29:16
URL: http://charliot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0