Jag har inte haft

mens på 16 månader. Men nu är den här...värre än alla andra gånger. Fan!! Måste vi kvinnor verkligen drass med detta äckliga blodiga ur äckligt luktande så där med 4 veckors mellanrum? Måste vi det.... Ja det måste vi väll för att få barn och hela den där delen med ägglossning och sådant. Men kunde gud (om det nu var han som skapade oss) inte ha hittat på något roligare sätt att ha mens på.
En tampong i näsan en natt per månad... det skulle jag helt klart klara av.
Först har man ont i magen och är svullen i magen och tom i brösten ibland innan mens. Som när man är nygravid typ. Sedan kommer dem molande värken sakta och man får en såndär ahaaa upplevelse. MENSEN ÄR PÅ G.... Å så är iaf jag rätt så små irriterad på det mesta.
Fast det erkänner jag bara för er.....
Sedan kommer den där äckliga mensen..... Jag känner på en gång när den är på G.
Jag vet redan på morgonen att om jag går och kissar nu så har jag fått mens. Å igår morse så höll jag mig in i det sista. För jag viste redan vad som var på G.
Jag vill inte ha mens. Det är så jävla vidrigt...Är det någon som vill ha den så hojta gärna till....Jag överlåter den gärna till någon annan.
Men nu är den iaf här... Som ett kärleksbrev på posten rött som rödaste äpplet.
Mens värk har jag med fått sedan jag fick mitt första barn. Det hade jag aldrig tidigare. Det blir bara värre och värre.... Igår kväll sa jag till Nicke...det här är ju som en förlossning fast kanske 7 gånger mindre värk.
Jag hade alltså ap ont...men två panodil senare så kunde jag iaf somna.
Nu kom jag på något som jag hatar....MENS!! Jag hatar mens.... // MARIA MAROSKA

Kommentarer
Postat av: Mickis

Ja, håller med dig....det är inte kul inte =(





o ja, jag förstår helt vad du menar med kläder/färger....men jag skulle inte köpa rosa/lila åt J o D OM dom inte skulle säga "den där vill jag ha", då skulle dom få.....så jag är lite kinkig där =)

2008-11-17 @ 22:01:38
URL: http://mickis74.bloggagratis.se
Postat av: Mickis

Klart dom skulle använda det om jag fick rosa...så petig är jag inte...hehe...men jag skulle inte köpa det själv ;)

J sover ju i nattlinne hemma....o går i Moas kläder titt som tätt, lånar hennes lila vantar osv och det är också helt ok ;)

2008-11-17 @ 22:17:46
Postat av: Viktoriae

Sv: Tack för rösten ;)



Det är inte kul med mens, no no!

Men det låter som att du har mycket värre än vad jag har så jag får väl inte klaga.. ;)

2008-11-18 @ 11:27:48
URL: http://viktoriae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0