Jag har lite idetorka så här på kvällskvisten!

Har inte en blekaste vad jag ska skriva om så här på kvällen.
Min personliga inställning till kvällen är rätt så fuckigt... Jag vill inget! Jag känner mig trött och besviken på livet idag.
Jag skulle behöva skrika rakt ut och slå någon...Eller något kanske. Någon slår man INTE!!
Jag behöver få ut lite aggrisivitet...
Om det ändå hade vart jag som var på apoteket i fredags hade jag inte känt så här.
Å då är det bara för att jag inte fått sagt sista ordet.
VILKEN JÄVLA MÄNNISKA JAG ÄR!!

Nu undrar väl du vad jag svammlar om!!

Jonathans medicin.
ÄR SLUT HOS LEVERANTÖREN!! Å HA VART NU I SNART 4 VECKOR... eller sedan 6 oktober då dem fick söka sig gröna efter hans medicin. Å hittade två flaskor i central lagret på apoteket dem är nu helt slut...Å vi fick den sista flarran då...
Jag vet ett barn till i denna stad som äter samma kramp medicin som Jonathan. Har dem samma problem som oss. Jag ska kasta iväg ett sms.
Alltså...
Så här är det...redan den 1 oktober visste apoteket att hans medicin var slut hos leverantören.
1:a FUCKING OKTOBER

Så vad har vi gjort...Nicke har visat sin upprördhet hos apoteket på skilje bo som viste redan när dem fick in våran sista beställning att det var slut. Nicke ifrågasatte varför dem inte ringt till oss. Dem har så mkt att göra??
VÄNTA... Vadå så mkt att göra... IDIOTER....har dem inte äns tid att ringa till sina krampande kunder och säga att medicinen är slut?!
Dålig ursäkt... DÅLIGT JÄVLA URSÄKT!!
Men iaf så var dem på vårat apotek här helt klart sammarbetsvilliga och sökte hos varende apotek i västmanland. SLUT!!
Ni får kontakta hälso och sjukvården.

Gissa om jag var sprängande förbannad när Nicke kom hem och berätta detta. Jaha...
vad skulle vi göra...

BE snällt...
- Snälla Jonathan fem månader skulle du kunna vara så snäll att inte krampa ett tag nu för tyvärr är din medicin slut hos leverantören. Snälla...du kan väl försöka!?

Allvarligt!!
Men jag ringde hälso och sjukvården...
Blev koplad till Barnakuten där en snäll sjuksköterska och en doktor gjorde allt för att leta. Det finns på lager på BAM.
Vi lägger undan så det finns över helgen till er det är bara att komma och hämta.
Sista dropparna i flarran blev exact 3 ml som han ska ha. Vi beslutade att vi skulle gå upp dit idag. Fan va skönt att vi har gratis sjukvård och kan få hjälp när vi behöver det... Iaf för våra barn upp till 19 år.

De ni allians helvete... (fick jag in det oxå)

Så på förmiddagen traskade vi upp till avd 64 syd och hämtade medicinen. Alexander lekte i lekrummet och blev aparg när vi skulle gå hem. Fem sprutor med Fenobarbital á 3 ml. Det betyder att vi klarar oss till på måndag sedan är det kaputt...slut...fenito...loppeta...


Vi samtalar nu på kvällen hur vi skall göra...

Jag vill ringa och skälla ut leverantören så det bara sjunger om det. Nicke försöker få mig att förstå att om man skäller så hjälper det ingen. Kanske han har rätt i men jag är ARG...  Jajja vi bestämmer oss för att jag ska ringa apotekt iaf. Då vi nästa gång ska beställa så vi får medicin i tre månader åt gången. Det betyder ca 14 flarror på en gång. Men nu finns ju inte äns dem...
Men jag ringer...pratar med en skit trevlig Anna...Som råkar ut för mitt hettsiga temperament.
NEJ JAG SKRIKER INTE ÅT HENNE...
Men jag visar mitt missnöje.
Jag luskar även ut vem leverantören är...
Jag är nöjd över mig själv...
Men förbannad på apoteket...

vet ni vilka jävlar som sitter och gör den här medicinen.
(bra jävlar i vanligfall)
Det är...

APOTEKETS PRODUKTION OCH LABRATORIUM.

Det är ju för fan apoteket själva (typ) som sitter och tillverkar denna medicin och kan inte få arselet ut vagnen och göra mer...

Å tror ni jag fick nå nummer då?!
NEJ!! Anna berättar för mig att dem ej får lämna ut nr till detta labratorium för allmänheten.
Tacka fan för det...dem blir väl ner ringda för att dem ligger på latsidan.

Så till min tanke...Hur ska jag lyckas få ett nr dit?
Hjärnan går på högvarv?

Alltså jag skulle vilja ringa ditt och ifrågasätta varför? Jag kanske får ett skit bra svar som jag nöjer mig med.
(eller inte då det är min sons medicin vi pratar om)
Men jag kanske får ett svar iaf.

Jag är så jävla less på att man måste jaga folk... eller ofta ifråga sätta varför vissa saker inte funkar!
Fan det är inte alvedon vi pratar om... Det är kramp medicin.
Ni vet kramper som kan göra att hans hjärna får ännu mer skador ifall han krampar...

Jag är bra less...
Han är 5 månader och jag får redan bråka för hans rätt... Rätt till rätt vård och medicinering. Hoppas verkligen att hans neurolog kan hjälpa oss på måndag.
Den bästa medicinen för jonathan var ju faktist denna då han blev helt loj av dem andra och stesolid funkade inte alls på hans kramper. Så då är frågan...??
Kan Mathias hjälpa oss tro...klart han kan...?
Men...

Ja iaf jag är så less på att inte äns Apoteket kan göra något...JOBBA JOBBA JOBBA vettja... // MARIA MAROSKA


Kommentarer
Postat av: Mickis

Fy, fan vad arg jag skulle bli....så nog sjutton förstår jag att du är det också...o framförallt blir man ju orolig, vad händer när det väl ÄR slut då???? Vad gör ni då???? Usch...

2008-11-08 @ 22:40:46
Postat av: Missbildad Unge

Fan hoppas det löser sig alltså, la till dig på bloggkoll.com så du vet. så jag bevakar bloggen.

2008-11-08 @ 22:49:31
URL: http://whitey.blogg.se/
Postat av: Missbildad Unge

Jag hade för mig att den blåa var den som ni besöker.. för om jag uppdaterar min sida, att jag klickar upp whitey.blogg.se så blir det en mer på den röda. så det kanske är så att den röda visar hur många gånger jag har tittat på min? fast det ökas även om jag inte vart inne på bloggen på en dag...

2008-11-08 @ 22:57:47
URL: http://whitey.blogg.se/
Postat av: Mickis

Ja, det får vi verkligen hoppas att han har....kram kram

2008-11-08 @ 23:03:39
URL: http://mickis74.bloggagratis.se
Postat av: Missbildad Unge

Fast jag har knappt vart hemma idag och jag kan inte ha tryckt 242 gånger på min egna blogg. då har man inget liv alltså....

2008-11-08 @ 23:10:44
URL: http://whitey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0