Jag har tappat stinget...

Jag är helt slut...
Jag är helt slut...
Jag är helt slut..

Jag har lixom på de senaste dagarna tappat stinget...
Jag vet inte riktigt varför..
Men jag lessnar så fort...
Humöret är kort...
Å tankarna negativa så in i bomben...

Jag kan inte riktigt sätta fingret på detta...

Jag känner mig urpumpad...

Isjälva verket borde jag gå och sova en timme efter barnen har somnat för att komma på rätt köl igen. Men det är inte roligt...
DET är inte roligt alls...

Jag vill ha ett liv...Jag vill ha ett sambo liv med...Jag vill ha ett vän liv... Jag vill vara en bra vän...

Jag orkar inte äns med msn längre...  Oj tänker vissa vadå...vad gör det då?
Det var min länk till omvärlden...

Jag försöker att vara pigg och uppåt...

Men det går inte...

Jag är vaken på nätterna...

Vaknar nu förtiden för att kolla så han lever... Han låter som en brandbil...Täpper igen... och är knäpptyst...Å så börjar det igen.... Så länge han låter vet jag att han lever...
Han har börjat vakna mer och mer och stör sig mer och mer på sitt snorkel låtande brandsbilsläte...
Det  är tydligen jätte vanligt för barn som är trånga i gångarna...

Jag har igår pratat med läkaren för att snabba på remissen till öron näsa hals...
Kanske låter jävla konstigt när jag skriver att vi ska inte vara uppe på nätterna...
Men jonathan vill sova...
Han är super trött när han vaknar av sig själv..för att han täpper igen. 
Jag fick olika tips och råd över hur vi skulle lägga honom för att det skulle underlätta för honom. Sedan är det bara att pyssla sig fram...Tippar man huvudet bakåt låter det mer...
Men dem senaste 5 nätterna har han vaknat och gråtit ett sånt där gråt....
"snälla låt mig sova"
Jag fixar till honom och han somnar om...
En natt var jag så trött så jag sparkade på Nicke...GÖR NÅGOT...

Inatt vaknade han tre ggr och ville inget annat än att sova...Han är så trött... Men han somnade om alla gångerna och sov "hela" natten utan mat.
Han är ju stor nog att kunna klara av det... Att kunna sova hela natten utan mat. Men vaknar han för många gånger blir han otröstlig och flarran är den enda lösningen.

Å så är ju jag välldigt hård med att på natten stannar vi i sängen. NATT ÄR NATT!
Så jag gör allt i sängen... I hans säng... om det behövs bytas eller ges mat så får han ligga kvar.

Men jag är trött....
Jag vet att jag kan be Nicke om hjäp...
Men jag känner ändå att han går upp 06:10 och går till jobbet. Han går till ett jobb där man ska hjälpa andra och kunna tänka klart...

Vist fan är vi småbarns föräldrar och det har väl alla förståelse för....

Sedan är inte Nicke lika orolig som jag....han är en mer avslappnad människa än vad jag är. Han är cool. Jag är den som är orolig av mig.
Inte så jag blir hispig...
Men jag vaknar av minsta lilla....
Så fort någon av barnen rör sig av oro eller sjukdom så vaknar jag.

Det är bara ett få tal gången när jag vart helt slutkörd som jag inte vaknat...

Jag är på gång till något sådant igen tror jag!?

Som tur är har jag en lyhörd sambo... Han har tagit ledigt hela dagen i morgon.... (förutom styrelsemötet)
Han har tagit över hela ansvaret för hem och barn i morgon.

Å det är sådant som när han själv tar iniativet och ser att jag är slut... Som gör att jag älskar honom.
När han är lyhörd...

Nu har jag bestämt träff med en barndoms vän för lunch i morgon men jag får gå själv... Jag får sova... Å jag slipper hämta och lämna i skolan och på dagis...

Jag ska bara göra det jag vill... Jag ska sova till minst 10 iaf.

Jag är iaf helt slut...
Jag är helt fuckt i hjärnan...

JAG behöver sova... NU NU NU NU // MARIA MAROSKA

Kommentarer
Postat av: Mickis

Vad skönt att du får dagen att rå om dig själv....sen ska du se att du får lite mer ork, lust och energi igen -kram-

2008-11-20 @ 09:06:13
Postat av: Mickis

o du ÄR en bra vän trots svackan du....det försvinner inte så lätt -kram igen-

2008-11-20 @ 09:06:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0