Jag kom nyss hem

från en underbar kväll hos mina grannar. Melle och Jag dog ett par glas rödtjut och sedan gick vi hem till våra grannar och spelade spel.
Wii och Buzz och Gittar Hero och lite werstling på det. Blev inte så mkt mer av rödtjutet men det var kul att spela och få skratta och umgås. Det gör vi inte så mkt här hemma. Men jag hade ändå grymt dåligt samvete av att lämna Nicke hemma. Vet inte riktigt varför egentligen. Han är ju en vuxen karl och klarar sig själv. Men jag ser ju på honom att han har det jobbigt.
Men jag hoppas att han unnade mig denna kväll. Någonstans i hans tjureri måste han väl gjort det? Kan man ju ändå hoppas!
Det var iaf mkt mkt trevligt och jag är glad att jag har mina grannar så nära.
*skrattar*
Vem har inte sinna grannar nära. Men jag menar så klart mina vänner. Vevve kom med...Super kul att få träffa henne. Mysigare Italienska får man leta efter....
Nu ska jag krypa ner i säng... ENSAM... undrar när min sambo ska flytta in till mig igen. Det känns jävligt ensamt. Tur jag har Jonathans snarckningar att somna till.
Jag är ju helt anti tv-spel och sånt men jag måste säga att Buzz det är min grej... ME LIKE!! // MARIA MAROSKA

Kommentarer
Postat av: Mickis

Klart du var värd den där kvällen...det tror jag nog du behövde vännen! o det tror jag nog Nicke vet också.



Förstår att det känns tomt och ensamt när han ligger därinne....hoppas han snart känner att han kan återgå till livet som vanligt igen, fast utan det där nikotinet förstås då.



Tänker på er i den jobbiga situation ni befinner er i och hoppas att det snart är över.



Kram kram kram kram kram!!!!

2008-11-02 @ 11:18:16
URL: http://mickis74.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0