Jag kommer nu gå och sova...

 Har en sovandes karl på soffan... (han har gjort en madde) Å så har jag tre sovande barn sedan 19:30. Så det betyder att det bara är jag kvar... Zebastian kommer vara hemma från skolan i morgon. Då det har blivit tre vänder upp till aktuen denna vecka. (sedan i söndags) Så i morgon blir han hemma med mig. Vi har rådfrågat doktor och dem tycker att går det att hålla honom i lugn miljö tills nästa vecka så är det toppen. Vi har nu ökat dosen till 2 puffar 3 ggr om dagen. Från 1 puff två ggr om dagen. Å då pratar jag om långvariga medicinen. pulmicorten. Sedan får han ju använda bricanylen fritt men max 8 doser per dag. Så han blir hemma och då har jag valt att ha Alexander med hemma. Så vi skall imorgon gå till öf i Tomaskyrkan för att rytmika lite. Dem ringde förövrigt från Kyrkan idag angående jultema veckan då passade jag på att fråga om det var OK att Zebastian också hängde med. Å det var ju så klart OK. Men det känndes ändå rätt att fråga... Så vi tar en promenix dit och så går vi hem för lunch sedan... Dem får leka med så klart och vi skall väl fika med Mickis och Dennis.

Nej så det jag ville säga med mitt sista inlägg för kvällen är att jag ska sova...Å här blir det inga barn gjorda för sambon sover på soffan...


MOHAAAAAA // MARIA MAROSKA 


Kommentarer
Postat av: Whitey

ja, inte konstigt heller...

2008-11-13 @ 14:18:10
URL: http://whitey.blogg.se/
Postat av: Whitey

hahahha :P

2008-11-13 @ 18:24:11
Postat av: Fanny

God natt :)

2008-11-13 @ 19:57:01
URL: http://baarajaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0