Jag suger fetta pungen

på att blogga... Jag har tappat gnistan. Jag har ingen anning om vad jag ska skiva och jag känner mig inte äns inspirerad av livet. Hur ska jag då kunna skriva nå bra...
Bla bla bla bla....

Skatte fan ska sänkas iaf 0,28 där jag bor....vem fan bryr sig...Alliansen kan stoppa upp nå hårt i röven!!
ELLER JAG BRYR MIG!!
Jag bryr mig vist...för vårat...eller erat (Se det som ni vill) Älskade välfärdsland kommer bli de rikas om ingen. (Vi, ni eller folket) sätter stopp för detta snart... valet 2010 måste Alliansen petas ner till sin rätta plats. Jag vågar fan vägra bo i ett land där det skall vara mer till dem rika och mindre till dem fattiga...

Vi har hus i ett av våra grannländer. Jag skulle lätt kunna flytta pga politiska felsteg i ett samhälle.
Jag kommer aldrig kunna begripa mig på hur folk vill se ett blåttstyre... (förutom cykelstyren då)
Kolla...var det inte miljöpartiet som sa att bensinskatten skulle sänkas...LURADE...
Å var det inte om jag inte är helt ute och cyklar...Folkpartiet som lovade dubbelt barnbidrag...LURADE...
FAN man kan inte lova massa pengar som inte finns...
Att skatten stör mig otroligt vet ni som är mina läsare redan...
Att rika ska kunna få den bästa vården stör mig med....
Det är mkt mer som stör mig...
Men mest av allt stör det mig att jag inte kan ruska runt i folks huvud. Hahahhaaaa!!

Nej jag suger på att blogga idag...// MARIA MAROSKA


Kommentarer
Postat av: Viktoriae

DU ska skriva när du känner för det och jag tycker det är spännande att läsa om din politik, är inte själv insatt i det för jag intresserar mig inte men jag blir lika skraj varje gång jag läser det du skriver.. och det är ju sannerligen mystiskt eftersom det du skriver stämmer (?) och att vara skraj för sanningen känns mindre bra..:s

2008-11-17 @ 10:37:14
URL: http://viktoriae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0