jaha....

Då åker min allra bästaste bästis till Thailand i morgon med sin familj...Å kvar lämnar hon mig. I snö och jävelskap...Å själv ska hon ligga på plajan vecka ut och vecka in. Å kommer dessutom ha med sin barnvakt till Thailand...OM jag är avundsjuk??
NEJ INTE ALLS....
Fy fan fuckers...jag vill med ha en svärmor som bjuder mig och min familj till Thailand på värsta flotta hotell med allt inräknat.
JAG VILL OXÅ!!

Jag fick iof en glögg att trösta mig med i vinterkylan...Men jag ville med följa med ju...Å få varm sol // MARIA MAROSKA

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men då min käresta hjärtevän...

du följer ju så klart med!! (i tankarna... =) och den är väl den som räknas... =)

puss o kram

2008-11-20 @ 21:58:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0