Jaha då är det bara 1½ timme kvar tills

Årets sista månad börjar. Shit va snabbt det har gått... Det är inte sant. Ibland är det nästan helt hemskt att det går så fort. Man hinner inte med något...
Som tex säger man ju ofta till många. Vi ses... Men vi hörs av...Nu måste vi träffas...Å poff blir dagar till veckor och veckor blir till månader och månader blir till år.
Nu är det inte år sedan jag sa till någon att vi måste ses...Låter det inte gå mer än ett år.
Förutom om det är är någon jag verkligen inte vill träffa.
Jag är ju faktist den där som dissar folk jag inte gillar...fast jag är iaf inte så att jag inte kan vistas i samma rum med folk jag inte gillar. Men om jag kan avstår jag...
Jaajaaa!!
Hur kommer december att se ut då...?
MADDE KOMMER HEM!!
*jippikajjej motherfuckers*
Mer då...
Syskonkort ska tas på grabbarna redan i morgon...
Funderade först på julkort...men jag har ALDRIG skickat julkort och kommer inte göra det iår heller. Har något år skickat via mail faktist... Tror kanske jag skall göra det iår med.
Zeb ska gradera sig i karaten i december...
5 av våra vänner fyller år...
Jessica fyller 30 en av mina homies...
Min gudson fyller år...
Jag ska bojjkotta leksaker i barnens julklappar iår.
YES!!
Jag kommer att utses av någon eller några till sveriges sämsta mamma för att jag inte köper leksaker till mina barn. Jag hatar leksaker... Dem är över allt och ingenstans... Man köper och dem har sönder... Eller så ligger dom bara på golvet inne på rummen och ingen leker med det. Tio leksaker skulle lätt vara nog för varje barn.
Så NEJ...Inget i leksaksväg till mina shitkids iår.
Jag kastar leksaker, mc donladsprylar och saker som gått sönder. Utan att någon av mina barn märker det äns. Det måste ju betyda att dem inte behöver ha mer av den varan.
Så Zebastian tror jag ska få en upplevelse med mig. Bara han och jag. Sedan tänker jag ladda på ett Bio-kort till honom. Med 4 -6 besök kanske... vet inte hur många bra Zeb filmer som går under ett år. Men vi kanske går på bio 3 ggr per år. Får se hur länge ett sånt där kort är gilltigt först.
Antingen tar han med någon av oss eller så kanske han kan ta med en vän. Kanske tom Julia... Hans hat~kärlek polare.
Alexander får hmmmm inte fan vet jag vad jag ska ge Alexander.... Han är det som har allt...i klädväg och i leksaksväg. Men jag tänkte mig nå kreaktivt iaf. Jag måste klura på det... Förslag är välkommna!
Jonathan får en klapp på kinden...
Nej Jonathan kommer att få han får typ nappar eller en ny flarra i julklapp. För att dem andra barnen ska se att han får något.
Tomten måste ju ge alla snälla barn....

Nicke blir utan julklapp...han har inte vart ett dugg snäll iår. Flört 
Nej vi skiter nog i att byta julklappar iår... det gjorde vi förra året med...sket i det.. tror jag iaf. Jooo det gjorde vi!! Eller? Jajjaa jag vill bara ha mer pengar...Å det kan inte Nicke fixa iaf. Om han inte skulle dra en lott och vinna massor med $ (dollars)

Men som jag brukar säga...Vi har tur i kärlek inte i spel och med pengar... //MARIA MAROSKA

Kommentarer
Postat av: Mickis

Förstår helt klart vad du menar, det där med att dissa folk....varför ska man lägga en massa energi på dom man inte gillar speciellt. Alla lär ju inte gilla en själv heller så ;)

Nä, bättre att lägga krutet på dom man tycker om....som jag gör med dig -kramar- =)



Här blir det nog inte heller några leksaker i julklapparna i år, för dom kastas bara runt iallafall.....o det är så många andra som köper det ändå så :)

Skulle tro att det blir spel och kläder....o så ska Moa få en dagbok med lås, för det har hon önskat sig klart och tydligt :).



Dock kör vi både tv- och chokladkalendrar här hemma :)

2008-12-01 @ 07:25:25
URL: http://mickis74.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0