Jaha...!

Årets glögg?!

Blåbär... BLÅBÄR!!
Jag brode ha förbeställt en av årets glögg. Dem brukar väl så vitt jag vet vara borta redan innan dem kommit in i butiken. Men jag kanske kan flörta till mig en av mina vän på systemet. Kanske hon tom kan lägga undan en till mig tills på Onsdag.
För 79:- ett bra pris måste jag säga... Iof finns det ju mkt mkt billigare glögg. Men för mig som älskar glögg så är det ju värt varenda öre.
ÅÅÅ glögg och pepparkakor med mögelost på... Mums!!
ÅÅÅÅ nu blev jag ju as sugen. Jag har glögg kvar från förra året...kanske man skulle elda lite på spisen för att få i sig lite glögg. Eller orkar jag inte?
Nej jag orkar inte... Jag får vänta på årets glögg!! BLÅBÄR!! // MARIA MAROSKA

Kommentarer
Postat av: maddo

man får inte förbeställa av nyheterna som kommer...

men året upplaga av 08 finns i 450000 exemplar..

så nog borde du hinna få en hem dig hem ialf.. =)

2008-11-02 @ 21:54:54
Postat av: Mickis

hehe...då vet jag en som står o köar snart då, min svärmor...hon brukar köpa årets variant :)



2008-11-03 @ 07:33:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0