Japp jag vet...det suger hårt

att jag inte bloggat ett skit idag. Men jag skall ta igen det jag lovar!! Jag lovar...

Rätta mig om jag har fel...men jag läste den bästa killbloggen ever...Hittils iaf!!
Men Adam och Eva skapades...
Adam och Eva fick Kain och Abel...
Kain dödade Abel
Det betyder att han dödade en fjärde dela av jordens befolkning...
Å 130 år senare får dem Set. Som en ersättare för Abel.
Shit...dem hann alltså älska till sig massor med barn eller vad? Som vi inte vet? Läste för länge sedan på nätet att Adam och Eva fick massor med barn men dem valt att bara nämna en del i bibeln.
Är det så eller?
Sedan läste jag att Adam blev 930år...Shit och va så gammal. Snacka om skrynklig!!
Det är Adam och Evas fel att vi människor blev lite konstiga för dem syndade ju...Så hädan efter kan vi skylla allt på Adam och Eva...  // MARIA MAROKSA....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0