Kedje brev upp in my as... Å jag är 1 av 2% som inte tänker som alla andra...Å har då en onormal hjärna!!

Jag vet inte vad ni andra tycker men idag när jag öppnar mina mail har jag ett högt antal mail i mina inkorgar.
Envisas med att ha två mail men men... Iaf å alla jävla mail är kedje brev... VARRFÖR?
Tror verkligen folk på skicka detta till 5 av dinna vänner blir din dag i morgon super bra. Eller skicka detta vidare kommer din önskan att slå in.... SLUTA SKICKA KEDJEBREV... FAN!!
Okey...jag erkänner vissa är jävligt gulliga...
Visa vilka som är dinna vänner, eller skicka detta till dem du gillar...
Men har ni kollat någon gång på listan till vilka som folk skickar till... hmmmm med handen på hjärtat...så kan jag säga att i alla kedjebrev jag läst idag har alla skickat till någon dem inte gillar....VARFÖR DÅ?
Tar man bara hela sin lista och skickar till och hoppas på att man ska få det som står i kedjebrevet...
Å så skickar folk kedjebrev till mig som påstår att dem inte känner mig...MEN SLUTA SKICKA MASSA SKIT TILL MIG DÅ...
FAAAN DÖÖÖ KEDJE BREV DÖÖÖÖÖ....

När jag ändå är på krigstigen kan jag även säga att alla såna här Ååå ta inte imot detta det är VIRUS är oxå att lura folk...Användaren vill ha så många hål som möjligt att lägga sitt virus i.
FAN FAN FAN...





Här kommer Ett litet roligt test....ganska otroligt!
Ta dig ett par minuter för denna lek, den är rätt mystisk...fattar inte hur det går till.
Följ instruktionerna så snabbt som möjligt, men läs inte vidare på nästa fråga innan du svarat på den föregående.
Du behöver inte skriva ner svaren, bara svara i huvudet och gå vidare till nästa fråga.


Hur mycket är:
12+18





















RIKTIGT 30


















3+56































RÄTT 59
































89+2








































YES YES 91






















12+53










































JAJEMÄN! 65





















75+26










































RÄTT IGEN 101

































25+52



































































JOPP 77
























63+32





















































ALLDELES RIKTIGT 95



























Jag vet! Matematik är hårt arbete, men det betalar sig!!!!

Kom igen, ett par till...



























123+5









































KORREKT 128




















111+222+333?























































Fick du det till 666? Rätt!!!






















SNABBT NU! TÄNK PÅ ETT VERKTYG OCH PÅ EN FÄRG!
































LITE LÄNGRE NED






















LITE TILL...




































BARA LITE TILL...







































Du har tänkt på en HAMMARE och RÖD, inte sant???
Om du inte har tänkt på en röd hammare, är du bland de 2% som har en annorlunda (onormal) hjärna
98% tänker på en hammare och röd, när de utför denna uppgift.
Om du inte tror på det, skicka detta mail vidare, och folk svara hur det
gick!
Den person, som skickar mailet till dig, önskar dig hälsa, lycka och kärlek. Skicka det vidare och lyckan skall komma till dig. Kedjan startade i Venezuela , där det första brevet skrevs av Paul Anton Duppon, som var missionär i Sydamerika. Originalen existerar ännu i England.
Man tror att brevet har varit jorden runt minst 10 gånger.
Christian Dior mottog ett lyckobrev 1953.
Han gav sin sekreterare i uppgift att skicka 10 brev. Dagen efter vann han 2 millioner på statslotteriet.
En RAF-officer vann 70.000 pund men blev av med dem igen då han bröt kedjan.
Kontorsassistent Hugo Dallit glömde att skicka sina brev inom 96 timmar. Han miste sitt jobb. Senare förstod han meningen med brevet och skickade det vidare. Några dagar senare fick han ett bättre jobb..

Så skicka 10 kopior av detta brev till människor, som du tror, behöver lite hälsa och lycka.
Sänd det till familj och vänner.
Det kommer till att glädja dem, och efter några dagar får du en behaglig överaskning. Det kan verka lite övernaturligt, men jag tror på det .  

 


Jag tänkte på BLÅ HAMMARE.....  SÅ FUCK OFF från en som nyss blivit analyserad av ett mail att jag är helt jjävla onormal...jag och 2% till kanske massmördarna eller psykpatienter eller nått...det är vi som hör ihop!!
Tack för detta mail THERESA.... *lipar* // MARIA MAROSKA

Kommentarer
Postat av: Mickis

o här är en till som inte gillar alla dessa kedjebrev...öppnar kanske 1 av 20 eller nåt, men oftast går dom direkt i skräpkorgen.

Sååå boring....

2008-11-14 @ 22:32:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0