Klippning

 Hade du klippt ditt barn mot den andra förälderns vilja?? 
 
 
Hade du gjort det?!? 
Det är min största fråga idag!!

Å varför undrar jag för då.
Våra vänner var fett oänse om detta. Den ena ville klippa deras son och den andra ville inte.
Detta har varit något som dem har haft riktiga duster om.
Men nu är han iaf klippt mot den andres vilja. Men är det okey?

Vad tycker jag!?
Jag har ju avgudat mina söners långa lockiga hår. Men har ju insett själv att för deras egen skull så är klippning bäst när det blir för stort och burrigt och det bara ser ovårdat ut. Å sedan blir mina barn så svettiga i huvudet när dem har längre hår. Men första klippningen har alltid gett mig tårar. Det har inte kännts bra men jag har ändå gjort det självmant.
Alexander trodde folk var en tjej för var och varannan människa som vi inte kände.
VI hade ju en sån söt tjej *skrattar*
Så både Alexander och Zebastian har klippts vid 1½ års ålder ungefär. Zebastian var nog närmare 2år.
Men hur ska man göra då?
Vem ska få bestämma?
Ärligt jag vet inte? Men jag har klippt mina barn utan att äns samtalat med den andre föräldern. Vips så klippte jag. Men om dem skulle mot tycka skulle jag nog göra allt för att få min vilja igenom. För klippning kan väl inte kompromissa om. Jo iaf en cm eller allt?

Ja barnet i fråga blev iaf stört cool och super söt. // MARIA MAROSKA







Kommentarer
Postat av: Mickis

Jadu, det där var ingen lätt fråga....hehe...har faktiskt aldrig tänkt på det, för mig är det så självklart att man klipper det när det börjar bli slitet typ ler



Du, morgondagen...är det på em det är om homo, bi o transtjosanet?

2008-11-04 @ 22:29:35
URL: http://mickis74.bloggagratis.se
Postat av: Mickis

o ja, kyrkans skulle kunna vara nåt på torsdag.....vad kostar soppan?

2008-11-04 @ 22:30:36
URL: http://mickis74.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0