Kör mina 5 nu...

* jag har lyckats fixa julpynt trots min fyllekväll/natt
* jag har stolt talat om för min sambo att han är underbar. (han har städat kors i taket Flört)
* jag har läst för Zebastian i 30 minuter innan han somnade
* jag har klämpt en kebab pizza med gottsamvete
* jag har vart en bra mamma hela dagen... (fast jag sova länge...så räknar jag det som en hel dag)



ps: i två dagar har Alexander vart utan blöja... Det är så fett coolt....eftersom han vart anti pottan i ett halvår snart... STOLT MORSA TRASKAR TILL SÄNGEN // MARIA MAROSKA

Kommentarer
Postat av: Patry

HAHAHA, mammor ska inte säga sånt. Hade min mamma sagt så hade jag undrat vad det var för fel på henne :P

2008-12-01 @ 08:36:48
URL: http://whitey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0