Lördagen och Allhelgona

Så vad gör alla? Jag har ingen anning. Jag har varken ork eller lust att äns logga in på msn och kolla. Jag känner mig ärligt rätt så down. Men jag känner att jag behöver lite rödvin och sällskap för att må bättre. Å någon hörde mina tankar och ringde här nyss.
Får jag komma över med en flarra rödvin och snacka skit om våra karlar.
Å hell Yes jag bangar inte på en flarra rödvin. Snacka skit om våra karlar går inte min är hemma... 
  
fast vi kan snacka skit om din.  Nej vi ska inte snacka skit om någons karl inte vad jag vet iaf. Vi skall väl bara vara...Ni vet prata som vänner gör. Jag vet att hon har massor att prata om få lätta sitt hjärta om. Så jag bangar inte på att vara vän och jag bangar inte på rödvin. Jag står för uppeppning och chipsen. Det borde ju funka!?
Jag tror att jag kommer känna mig gladare sedan.
Hösten får mig att känna mig down periods vis. Eller för korta stunder. Det är inte så att jag har höstdepp 7-24 utan bara lite då och då. Men nu har jag tänt ljus här hemma och fått det lite ljusare. Fått en mysfaktor på ca 105%
Alltså ärligt...När slutade mina vänner att ringa till mig. Jag skulle inte äns behöva en telefon. Jag skulle lika gärna kunna gå under jorden utan att någon skulle märka. Ja mina läsare skulle ju helt klart märka det om jag inte bloggade på ett tag. Men alla andra då... Mess och Msn är på topp nu. Inget mig emot i vanligafall men när jag är lite så där...
Fan va det är synd om maria.
Då irriterar jag mig på detta.
Fan var var det för fel på när man var liten.

Då ringde man inte till varann.
Då gick man till varann och plingade på dörren. Tja ska vi leka? Tja ska vi va?
Ingen tyckte man var konstig.
Skulle jag gå hem till någon och bara plinga på dörren skulle dem tro jag var sjuk ihuvudet.
FÖR MAN RINGER JU FÖRST...
man kan ju faktist störa...
När försvann spontanitet?
Det ska bestämmas så jävla mkt för att man ska ses.
Kanske inte något dåligt med det så där om man verkligen ska ses för att göra något. Men en spontan dejt är inget jag lider av.
Jag menar kan man inte så vad gör det egentligen om man måste åka hem igen? Om man är spontan?
Nej tacka veta hur man gjorde förr...

Nu ska jag duscha så jag luktar lite gott när min vän kommer... // MARIA MAROSKA

Kommentarer
Postat av: maddo

Maria min kära vän... =)

jag är med dig nästan varje dag känns de som på nått vis.. jag följer dig och din familj här, lite på msn och på fejjan...

men fett mycke jag ska ringa dig imorrn...=)

min telefunk plingar aldrig heller... skulle kunna ha mob. bara och sms.. i´m the sms-queen.. hahaha

:-p puss på dig!



2008-11-02 @ 01:26:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0