Mamma mia...

I morgon är det klass träff...Å här sitter jag och inget har fixat... Hur fan ska detta gå då?   
Jag är på tok för trött för att fixa något idag. Men jag skulle behöva detta. VI ska inte vara där tok tidigt i morgon iaf. Men 13:00 ska det vara färdigt där så alla kan bada och fika och ha trevligt. Å vilken uppslutning sedan då. Tror det är tre från klassen som inte kan komma med sin familj. Det kommer bli kul.
Känner mig inte riktigt bekväm i rollen som klassmamma.
Eller ska jag vara riktigt ärlig så känner jag mig inte så bekväm bland dem andra mamorna i Zebastian´s klass. Inget ont...om äldre morsor...aboslut inte..men fan ingen av dem rockar ju. Massa torra jävla kärringar. Två mammor är okey i den nya klassen....
Albins mamma Malin är ju från Zebs förra skola och hon är inte många år äldre än mig och hon rockar tom. Men dem andra mammorna...
Jag lovar att jag ska vara lyhörd om alla diskutioner i morgon... Å blogga om varnings signaler.
Jespers mamma är äldre...Men hon är en av dem två mammorna som är okey. Hon är trevlig och pratar och är inte alls bang.
Nej... ibland suger det att blandas ihop med människor man inte skulle umgås med i vanligafall. Men jag måste verkligen säga att man gör ju det för barnens skull.
Vi har även kränkt bort dem två små för att Zeb ska få egen tid med oss. Å se att vi ser bara honom i ett par timmar.
Men det suger...det suger så hårt att behöva vara med massa torrbollar till föräldrar som pratar värmeväxlarn i huset som den största nyheten ever... // MARIA MAROSKA....Går och sover och förbreder mig pyskist!








Kommentarer
Postat av: Mickis

Vår sektion har 2 ordinarie platser där....väljs på årsmötet.

2008-11-22 @ 23:35:01
Postat av: Patrik

Jag vill inte att folk ska börja gråta när dom läser detta.. Bara tänka fan, alla har inte haft det bra typ =(

2008-11-22 @ 23:36:11
Postat av: Mickis

Lycka till imorrn....det kommer bli bra ska du se kramar

2008-11-22 @ 23:43:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0