Män skulle inte

få vara sjuka...Det blir sådant gnäll!!   Alltså inget ont om min stakars sambo...Men ibland kan man tro att det måste ha vart någon karlslok där ute i vårat avlånga land som verkligen verkligen har dött av lite snuva och feber...
För man skulle ju kunna tro att han var nära döden.... (fnissar för mig själv)
-Maria...säg nå snällt till mig då...jag är så sjuk...
Ärligt... lite påtvingat va...(fnissar igen) Men det är så synd om honom när han är sjuk...Lika synd om honom när han är sjuk som det är när jag är sjuk...
Men av någon konstig annledning måste jag blir frisk mycket fortare än min sambo. Jag känner press.
Även fast han är en riktig gentleman när jag är sjuk... Känner jag pressen!
Varför är det så?
Det känns som hemmet förfaller med min sjukdom typ!! Läskig kännsla...
Men när Nicke är sjuk...Är han iof jävligt sjuk... Men gnäll blir man inte friskare av... // MARIA MAROSKA






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0