Måndag..

Jag älskar måndagar...jag älskar verkligen måndagar när Cityakuten har säsong på tv. Det rockar ju... Barnen har sovit i en timme nu. Å Zeb har nästan nyss gått och sovit. Tittade nyss in till honom och han sover nog redan. Nicke var med honom på karaten idag. Det hade gått super bra, å ingen tränare hade pratat med dem. *skrattar*
Men iaf så älskar jag måndagar... Vem bryr sig om det är första dagen på veckan när Cityakuten går. Å varför just detta program då? Jag vet ärligt inte...jag är helt såld och har vart sedan första avsnittet. Å jag har verkligen sett alla avsnitt med.
Alexander och Jonathan var hemma med mig. Å det var riktigt mysigt måste jag säga. Vi lekte i vardagsrummet och vi skrattade och flammsade. Alexander är rolig. Han vill bara dansa... Dansa mamma. Dansa...Nälla mamma Alle Dansa. SÅ va fan vi dansade... Till gammal 90-tals dunka dunka. Snap, Mc-hammar och Roxette. Hahhaaa vi rockade som fan. Alexander vet inte om det än. Men han håller takten. Han är grym... Han snurrar inte bara utan han dansar. Det gör även Zebastian. Men Zebastian tycker att han är för cool för att börja dansa. Han måste bara bli lite mer självsäker så ska jag nog få in honom i dansens värld. Han skulle kunna dansa med Jesper som går i hans klass. Han breakar. Är inte det coolt så säg?!
Zebastian dansar ju här hemma till både tv och cd. Men det är bara jag och Nicke som får titta om någon får se det överhuvudtaget. Men jag har bett honom fråga Jesper vart han dansar. Kanske vi kan hänga med och kolla. Så han får se att det är coola killar som dansar. Å mesiga killar som inte dansar som egentligen vill dansa så dem dansar bara hemma så ingen ser dem.... haaaahaaaa
Det var iaf jätte kul att se att Nicke ville åka med på karaten idag och att jag fick vara hemma med Alexander och Jonathan och bara mysa... Å nu ska jag strax mysa ner mig i soffan med en stor kopp te och stor filt och glo tv.
 // MARIA MAROSKA med två barn på skötbordet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0