Medicamentet är här...

  
Så var det så att Maria åkte iväg till apoteket i spöregn och blåst och jävelskap. Först till sjukhuset. Fick en flarra!!
*jippikajjej*
Fick skäll av personalen där att man måste faktist vara ute igod tid när det gäller denna medicin då den är svår att få tag i.
Det skulle hon ju aldrig äns sakt till mig...!!
Tyckte att hon kanske skulle ha läst på pappret som medicinen stod på innan hon komenterade hur hon trodde att jag gjort. Å om hon tyckte att jag inte var ute i godtid när jag ringt redan i oktober första gången så vet jag inte. Hon skämdes ju så klart...Å jag fick hjälp av en annan trevlig tjej som berättade för mig att hon trodde att apoteket i vårat centrum... (nästan vårat då)
Hade fixat något till mig....
Jaha.. Till nästa apotek mkt nyfiken... MKT nyfiken....
När jag kom fick jag snällt gå förbi hela kön. Snacka om att man är igenkänd av apoteket. Men jag har gått till samma apotek sedan 1999. Å har tre barn med mediciner och så till mig själv...Å när Nicke opererade sig så hämtade jag ju medicin då med rätt ofta. Sedan hänger vi ju i det där centrum. Alle har dagis där och vi handlar på Ica var och varannan dag tycker jag. Så jag är mer än igenkänd. Kanske som den jobbiga kunden!? Men är det så...Så får det vara så för det skiter jag i. Jag är mig och min familj närmast och dem kommer jag kämpa för med taggarna utåt så länge jag lever.
Där står två flarror fenobarbital som kommit med taxi.
TACKAR OCH BOCKAR...skam den som ger sig. Å ytterligare 12 flaskor kommer om en vecka. Vad mer kan jag säga?!?TACKADE och berättade hur mkt jag uppskattade att dem gjorde sitt bästa för att fixa detta.
Å Karin (som jag pratat med på förmiddagen) berättade att hon hade framfört min kretik till apotekets annsvariga. Det tackade jag med för... Sedan önskade vi varann en trevlig eftermiddag kväll...

JAG ÄR MER ÄN NÖJD.... Men jag är mkt besviken på att man måste vara så arg för att det skall fixa sig!! Fast jag ser det endå som mkt positiv att jag vågar röra runt lite... Hemskt det skulle vara om man bara var en ja tack och amen person....// MARIA MAROSKA





Kommentarer
Postat av: Mickis

Fan, vad du är bra!!!!!! Skam den som ger sig! Skönt att ni äntligen har medicinerna han behöver nu.



Kram

2008-11-10 @ 21:32:33
URL: http://mickis74.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0