MEN fan!!

Varför städade jag inte när inte internett funkade?? VARFÖR GJORDE JAG DET INTE?
Läste nyss i Mickis blogg att det var första advent på söndag. Hur kan det komma sig att även jag är en vecka sen...alltså att jag trott att det är två veckor kvar till första advent?
Jag skulle ha städat....Jag skulle ha gjort det... fan fan fan fan!!
HJÄLP!
Det ska ju upp julgardiner och fan och hans moster ska plockas fram. Måste ner i källaren och fixa och trixa fram adventstakarna och sånt skit... MEN FUCK! Hur ska jag hinna....
Jajjaaaa!
Om jag tar tag i köket idag...
Plockar bort skiten som inte ska vara framme under julen och nyåret. Det hinner jag...
Hallen är soft nu förtiden sedan pappsen var här och fixade den där hyllan...
Så var det vårat jävla vardagsrum...Å vad jag vill ha trådlöst internett och slippa 30 meters spinderbo bakom våra datorer.
Å så har jag IGEN kommit efter med tvätten och strykningen.
När ska jag lära mig.
Plus att det står 4 kassar med kläder som är för små för Zeb som måste sorteras i storlekar och läggas undan. Å så två kassar med Rolerblades från Zeb. *suck* + att det ska dammas och fixas och trixas och FAN FAN FAN... julen kommer för snabbt // MARIA MAROSKA

Kommentarer
Postat av: Mickis

hehe...precis sådär kände jag i söndags när jag kom på att det bara var en vecka kvar. Nu har jag dock kommit igång så jag tror inte vi behöver stressa järnet, men samtidigt så vet jag ju hur lätt jag kommer av mig :)



Så nu rusar jag o gör nåt igen....hehe...

2008-11-26 @ 11:24:33
Postat av: Beckah

ooo ja städa ja, USCH lite panikartat att få till dety här i veckan ju. Helst idag eh... igår. BLÄ! Finns något värre+ Svar: ja, det som är värre än att städa är ångesten över att inte ha städat.

2008-11-26 @ 11:35:19
URL: http://beckahbitch.blogg.se/
Postat av: Viktoriae - Personlig blogg om personlig utveckling

Jag var stressad ang. julen innan jag läste ditt inlägg och du känner jag mig ganska lugn, har inte så många bollar i luften att ta hand om.. Fast svärmor kommer hit på lördag morgon och lägenheten ser ut som.. ja. Inte fin alls. Kanske borde oroa mig över det? Haha...



ha en bra dag!!

2008-11-26 @ 14:53:28
URL: http://viktoriae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0