Natten...

Natten var faktist riktigt bra... Nicke kom och sov med mig. Bara det var ju super mysigt... Det var tom så mysigt så på morgonkvisten där vid 04:00 när jag gett Jonathan flarran. NÄR ska han förrästen sluta med att inte somna om utan mat? Det går bra om han vaknar före tre men vaknar han efter det är det helt omöjligt. Tur han somnar om iaf. Men efter det när jag kröp ner i sängen igen så höll vi om varann medan vi sov. Å det var ju aplänge sedan... Vi låg så ända tills Alexander kom och hade kissat igenom blöjan vid 05:15.
Tvättade av honom lite. Rev ur hans säng och så fick jag kramas med honom i en timme. Sedan var det vardag.. Ni vet klockan ringer 06:15 och Nicke ska till jobbet och Zeb ska till skolan och vi ska till Öf... Ska skicka Zeb till skolan nu... // MARIA MAROSKA


Kommentarer
Postat av: Mickis

Skönt att han kom och la sig där för en stund....det behövde ni nog båda två skulle jag tro.

Kram

2008-11-03 @ 07:42:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0