Nej!!

MariaMaroska ska kasta sig in i duschen och sedan gå och knyta sig...I morgon är det fackligt arbete på schemat. Håll för fan tummarna att alla barn är någelunda friska...

Mickis skrev i sin blogg att man skulle skriva 5 positiva saker som hänt en under dagen. Kanske skulle införskaffa mig det jag med?
Att det sista man skriver för dagen innan man kastar in handduken för att sova är 5 positiva saker...

Ska jag?
Eller ska jag inte?
Ska jag?
Eller ska jag inte?



Ska jag?
Eller ska jag inte?
Ska jag?
Eller ska jag inte?
'

Jag ska det...om jag får en rosa cykel någon gång!!
Min puckade bloggkompis har lixom en rosa cykel...tror ni jag är avis eller?

Ska jag?
Eller ska jag inte?
Ska jag?
Eller ska jag inte?

// MARIA MAROSKA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0