Nej...

här blir det inga bebisar gjorda...  Nicke ligger och sover på soffan.... Jag sitter här... Jag är trött så in i bomben men efter mitt ryck med att stryka julgardinerna och sätta upp dem...Orkar jag inge mer...Jag orkar inte äns ligga för husfridens skull...FlörtFlörtFlörtFlört
Nej jag ligger inte för husfridens skull...det verkar så knasigt... jag säger hellre som det är...orka ligga ikväll...
Vad är det dem brukar förespråka...Har man inte sex går inte kroppen igång med endorfinerna som behövs för att vi ska vilja ha sex.
Så mer knull åt folket... Nej... Nu börjar jag bli trött...När jag ballar ut på detta vis betyder det att jag sovit för lite..eller för dåligt och behöver sova...
Men jag står fortfarande för att jag tror... Eller tror mig veta iaf...att ju mer man ligger desstå mer vill man ligga.
Jag läste i en artikel för ett tag sedan att det var några skottksa forskare som hade forksat i att par eller folk som hade sex ofta såg yngre ut än dem som inte hade sex så ofta...
Om jag inte missminner mig så intervjua dem ca 3000 personer och dem som uppgav att dem hade sex mer än 3 gr iveckan såg i snitt 10 år yngre ut.
Så mer ligg åt folket helt enkelt... för att man ska behålla sin ungdomliga look!
Jag måste pippa som fan för alla på festen igår trodde jag var Jontes Lillesyrra... Å då är det egentligen jag som är 3½ år äldre...
Så mer svett mellan lakarna läsare...
Även fast jag personligen inte tycker om att svettas vid sex...fy fan... *spyor*
Nej nu ska jag sparka till Nicke och gå och sova... Barn får vi göra någon annan gång... // MARIA MAROSKA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0