Nej om jag skall be om en sängfösare?!

Allvarligt...Hur många "partners" tror ni har/kommer att ljuga för sin kära och skylla på hudvärk?! Jag måste ju verkligen säga att det är den sämsa kommentaren ever!!

Älskling ska vi gänga i kväll...
Nej älskling jag har sådan hudvärk... (ljug för att man inte vill)



Är det något jag är himmla ärligt med det är när det gäller kärlek via sexlivet. Jag skulle ju aldrig vilja att min sambo skulle ljuga och säga att han hade huvudvärk.  Å därför gör inte jag heller det. 
Viste ni förrästen att studier har visat att om man har ont någonstans så hjälper endorfinerna till att läka där man har ont när man har sex.
Så att skylla på huvudvärk betyder att det är en fett dålig lögn.
Så länge inte äns partner vet om detta då förståss...

Man kan alltså gänga bort huvudvärken...det ni!!



Det blir kvällens tips...Å kvällens sista inlägg... Ha det bäst...



   Å sov så sött sedan... // MARIA MAROSKA....

Kommentarer
Postat av: Missbildad Unge

Godnatt på dig själv! :D

2008-11-08 @ 23:35:43
URL: http://whitey.blogg.se/
Postat av: Viktoriae

Sv: God middag! Vi hade en jättemysig gårdag faktiskt, helskönt =) Själv??



Jag håller med dig i ditt inlägg. Att först inte säga något och sedan när den andra vill, klaga på huvudvärk. Neej, inte okej. Bättre man har ett förhållande där man kan säga att "nej, ikväll så känner jag inte för det", känner inte båda så blir det ju inte så bra iaf..



Ha en underbar söndag:)

2008-11-09 @ 11:40:53
URL: http://viktoriae.blogg.se/
Postat av: Whitey

Jo man blir lite arg när sånt händer..

2008-11-09 @ 19:58:26
URL: http://whitey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0