Nicke pick...

Har inte suckat en enda gång sedan jag kom hem. INTE EN ENDA GÅNG...hajja läget lixom. Han har inte äns sett sur ut. Vet ärligt inte hur mkt  han snusat eller något. Men jag har inte hört dosan öppnas än iaf. Såg att han tog en snus när jag kom hem och en efter maten. Å kanske en när han satt sig vid datorn 19:30. Eller gjorde han? Ja skit samma harn är inte sur iaf.
Å bara för det så suckade han nu... FAN!! fast det var för något hände i cyber världen inte för att han har det jobbigt. Tacka fan för det... Eller iaf tacka snuset. 

 

Egentligen är det helt sjukt vad nikotin kan göra med en människa. Å vad nikotinet gör med en hel familj. Jag ser ingen skillnad längre alls från att ta sig ur alkohol, droger (knark) och Niktion. Det är samma skit som skall gås igenom. Ett jobbigt kämpande med personlihetsförändring. VI kanske tom kan ta in matmissbruk i detta? Vad vet jag... Undrar om man mår så dåligt när man ska avsluta ett begär efter massa mat. 
Jag har ju slutat med mina kvällsmackor. Jag saknar dem som fan...men jag är inte otrevlig för det. Men jag kanske inte räknas som matmissbrukar bara för att jag är överviktig... ? Nej det gör jag inte...det vet jag. Men undrar om det är så... Att om man är sockerberoende eller matberoend måste man gå igenom samma kännsla av oro och lidande i kroppen? 


Jag är iaf mkt glad för att Nicke insåg att vårat förhållande kunde ha satts på spel. Hade vi inte haft barn hade jag flyttat till Happarande och möjligtvis flyttat tillbax om det var så om vi var dem ända som kunnder rädda världen från att bli förintade och vi var tvungen att befolka jorden igen. *skrattar* Så jävla illa var det... 

Ja vi får se hur detta med Nikotin Nicke får en ny chans eller hur han mår under läppen i morgon // MARIA MAROSKA 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0