Så där ja...

Eftersom jag är på sånt sketet humör just nu...så skall jag i vanlig ordning tröst äta. Har stekt ägg och te vatten håller på att koka. Har laddat upp med tre sorters bröd, tre olika kaviarer och två olika te sorter. Här ska tröstätas...Har även plockat fram en rulle center och två kanelbullar.
Jag behöver tröst...
Å eftersom jag bara är verbalt otrevlig mot alla jag pratar med så svarar jag inte i telefonen heller...
Jag hatar mig själv när jag är på detta piss humör..Å jävligt smart att livet tog musten ur mig just idag. När Nicke skall vara borta hela helgen på Fucking LAN...men jag vill att han ska åka..Å jag vill försöka bli på bättre humör...MAT funkar alltid för mig....
Ring psyk igen jag har erkännt en till last...för er som inte fattat det än.
Jag är en jävel på att trös äta...
Men det  är nog inte därför jag är fetta fetto utan det är nog för att jag gillar mat. För så jävligt är inte mitt liv... Det är rätt underbart när jag tänker efter...
Tre shit kids...
En sambo och så livet... Vad mer kan man egentligen begära... ?!?!

PUSS // MARIA MAROSKA

Kommentarer
Postat av: virran

jo man visst. 6e dec. så jävla close nu! spännande som fan... jag vill veta vad det är för dude där inne.. kille tjej kille tjej killle tjej..... ja tror tjej.. fast nu sista dagarna har jag börjat ångra mej. hahaha... jag vill bara gissa rätt:D



Hon har mått sjuuuuuuuukt bra.

när hon va preggos med mej

23år

foglossning så hon fick gå med kryckor.



och hon ska ha åldrats ;)



Alleballe går nu under namnet buddah!

2008-11-13 @ 22:01:30
URL: http://veronicanoer.blogg.se/
Postat av: Mickis

Usch, jobbigt med såna dagar. Hoppas din dag har varit bättre idag iallafall....sitter ju o läser ikapp ett dygns blogginlägg så jag har inte hunnit med dagens ännu =)

2008-11-14 @ 22:44:15
URL: http://mickis74.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0