Sjuka barn suger...fetta babbian pungen...

Zebastian var på akuten igår. Med sin astma... I fyra timmar fick dem inhalera och ha sig. Jag erbjöd mig att komma upp. Men Danne Tackade nej...
(Zeb´s pappa tyckte det var okey han brukar gladerligen tacka ja till sällskap då han tycker det är rätt jobbigt själv med Zeb´s astma)
Ja så kvart i tio igår kväll var Zeb hemma hos sin pappa igen. Inte 100% bra men bättre iaf. Vi kom överäns om att lapp skulle skickas med till skolan. Ingen skol gympa och påminn om att varva ner i mellan åt.

Danne ringde nyss...

Han är på g upp till barnakuten med Zebastian som kippar efter andan. Detta väder gör mina barn tung andade...  FUCK!

Snart är jag väl där med Alexander. Men vi ska traska upp ditt upp snart... Maria visade sin ilska men det skriver jag om i ett annat inlägg.
Men när Zebastian börjar kraksa så betyder det att jag måste öka dosen på Alexanders medicin. Det är ett bra signaler från storebror... Men för jävliga...
  Mammas lilla tomtenissa några år sedan dock... // MARIA MARIOSKA


Kommentarer
Postat av: maddo

LillZeban då... :-p

Puss och krya på till honom... =)

(och till er andra oxå.. )

2008-11-10 @ 11:14:57
Postat av: Nitania

Hejsan! Ett tips till dig! Skynda skynda! EN RIKTIG DRÖMVINST! Bestäm själv vad du vill vinna i din goodiebag, till ett värde av 1200 kronor. Tävla hos Nitania: http://nitania.blogg.se/2008/november/vinn-hos-mig-en-dromgoodiebag-packa-i-vad-d.html Tävlingen avslutas på torsdag!

2008-11-10 @ 11:43:05
URL: http://nitania.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0