Söndag... Å en söndag närmare jul...hahhaha

Igår kväll bloggade jag nada...jag tänkte det....men det blev annat jag ängnade mig åt tre av mina vänner.
Jessica och jag pratade om allt och inget i 1 timme och 59 minuter... *opps kunde jag säga då*
Sedan ringde jag upp madde som hade väntat på tok för länge...
Vi ringde upp Theresa för att få oss ett tresamtal. Bättre att alla får vara med...
Theresa orkade med oss i lite mer än 2 timmar. Madde och jag snackade i 3 timmar och 16 minuter... Vi hade mkt att prata om. Å det är alltid lika trevligt. Jag gillar telefonen bättre än msn. Mkt bättre än msn. Det blir mer personligt och man kan INTE missförstå varann alls när man pratar i telefonen...eller det kanske man kan. Men i telefonen blir det mer personligt...
Vi pratade om massor...
Helt sjukt....!
JAg vet inte riktigt vad vi skall göra idag... Meningen är att vi skall träffa Madde och barnen. Även Theresa om hon hann efter sin klass. Men jag måste nog säga att jag misstänker feber på lilleman här hemma. Men jag har inte tagit mig för att tempa. Å jag skall avvakta med det me....för han är varm på morgonen isig... När han gosat där nere under täcket.
Båda grabbarna ligger Zebastians säng och kollar på tv. Eller jonathan spanar mest in sina fötter måste jag säga... // MARIA MAROSKA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0