Söndagen...

summa summarum.. Jag är glad att det är kväll och att jag strax ska kasta mig i soffan och kolla Ensam mamma söker. I vanlig ordning bara för att jag är nyfiken för hur det skall gå för min vän. Som vanligt säger jag att jag tycker han dejtar fel tjej. Han skulle ha den där glada tjejen från våran storstad iställe för den tjej han dejtar. Jag tycker hon är för dominant. Men vad vet jag...hon ser ju bra ut och är glad och söt. Så vem vet... vi får se hur det går efter kvällens avsnitt. Ikväll ska han bjuda hem sin egen mamma och syrra dit. Spännande!
Jag har inte alls gillat denna dag... Men man får inte mer än vad man klarar av. Eller hur!?
Mina svärföräldrar har vart här och fikat på eftermiddagen. Så jävla skönt att få ett avbrott i allt. Jag gillar min svärmor. Min svärfar med förden delen. Synd dem inte tog med sin son hem en sväng bara. Men det dem gjorde inte det utan jag fick hem min största son istället. Å jag fick hans pappa på köpet med som vill bli ny friserad. Hade inte alls någon lust alls. Men jag gjorde det ändå. Jag gjorde det för att jag är så jävla snäll. Det var iaf mkt trevligt med sällskapet. Vi åt och Zeb och Alexander lekte. Fast idag tyckte jag mest dem tjivades om vem som skulle ha vilken motorcykel. Men men det är väl så syskon är. Det är inte alltid kärlek. Ibland är det blandad kärlek med lite trillska i. 
Barnen sover nu. Eller Zeb ligger i sin säng och kollar på tv. Om fem minuter skall den stängas av och han skall sova han med. Det är skola och fritids som gäller i morgon. Det ska bli skönt med en ordentlig vardag. Vi har vart hemma och vart sjuka hela bunten för länge nu. Jag längtar tom till öppnaföskolan då har jag vart hemma för länge. Vi ska gå imorgon. Kvart över nio tänker jag gå hemmifrån och jävlar den ungen som är sjuk i morgon. Den får stanna hemma själv.... hahahhaaaa!! *skojar så klart* 
Jag ska traska in på Ica och köpa burkmat till jojje och lite mat till mig och Alle. Sedan ska vi gå till Duvan. Ska bli skönt att få en vardag.... 
Snälla unna mig en normal vardag... 

   
Jag vill bara skrika.... GHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! // MARIA MAROSKA

Kommentarer
Postat av: Mickis

Kul, då ses vi imorrn, för vi kommer också!!!

Kram

2008-11-02 @ 20:15:53
Postat av: maddo

<skriker du??? skrik allt vad du kan bara!! de lättar lite efteråt.. =)

mitt hjärta! du är tapper! :-p du vet jag gärna lyssnar, men att ge goda råd är inte riktigt min starka sida känner jag..

men jag finns alltid här! =)

Puss på dig och hoppas ni får en toppen dag imorrn!

2008-11-02 @ 20:41:44
Postat av: mickii

sv: tack så mycket :)

oj, det kan inte va roligt att ha halsfluss på ett lov :/ hoppas att han krya på sig snart :)

ha en bra kväll du också :) kram!

2008-11-02 @ 20:53:54
URL: http://mickii.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0