Tårarna rinner nästan fortfarande...

Det är inte så ofta jag har gråtit till citya akuten. Inte som jag gjorde i kväll iaf. Det är absolut inte ofta jag gråtit när någon behövt lämna serien heller. När doktor Green dog då grät jag....Å när Johan Carter beslöt sig för att vara i Arfrika och jobba. Då grät jag med.....
Men nu var det helt sjukt när Dr pratt dog.
De som var värst var när dem skulle kolla hjäraktivitet. Vet inte om det är för att dem gjort det på jonathan efter alla hans kramper han hade där i början eller om det var för att jag fröstod då att nu kommer han vara hjärndöd...
Alltså helt super ledsen var jag.... Å då sitter Nicke brevid och säger....men älskling han har säkert fått en än bättre roll i någon annan serie.... :-) Det var inte det jag ville höra...
Alla bara bara försvinner.... Nu är det inte många kvar av dem där gammla rävarna från 94/95.

Men det är väl som Nicke säger, dem får bättre jobb i nåogn annan serie eller på filduken. Jag sörjer iaf.... i massor!!
 // MARIA MAROSKA

Kommentarer
Postat av: B

Förstår dig. Mina tankar går dock till hans kollegor, det måste vara hemskt att inte kunna rädda livet på en döende vän...

2008-11-17 @ 22:43:20
URL: http://telefonsladd.blogspot.com
Postat av: Beckah

Jaa varför gör de så mot alla trogna tittare det är ju jättesorgligt! Jag hatar sånt här! Fast hjag slutade titta på ER för typ 1,5 år sedan så jag slapp uppleva detta nu. Jag lessnade för det var inte samma sak längre...alla gamla grundpersoner är ju borta.

2008-11-18 @ 00:52:19
URL: http://beckahbitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0