Två av Tre barn säljs på Tradera...

Jaha så var dagen över och två av mina barn är som bort bytingar!!
Ja vad ska jag säga?
Jag är så less på att vara en bra förebild för mina barn.
Har bara lust att ta den ena och drämma till den andra med!!
Jag kan inte säga att jag har misslyckas som mamma heller...Utan dem vet ju när dem skall sluta. Precis på gränsen till nu vill jag döda dig gränsen....

  
Jag vet inte om alla barn är på detta jävla sättet och om jag själv var på detta vis... Att man är ute och pillar på stubinen längt ut på mammas tålamod.
Det suger fan...Som tur är...är jag väl lyckligt lottad och inte har så här varje dag. Men när vi har såna här dagar...Så har jag bara lust att DÖÖööööööööööööööDA!!
Inte döda på riktigt...men den här kännslan ta den ena och slå den andra med.
Våld löser ju inget...så jag fattar inte äns vart jag får dessa tankar ifrån.
Men men...
Dem två jag ville sälja låg i sina sängar 18:45 PRICK!!! Då var jag så fucked i min hjärna att dem fick kasta sig i säng...
Den som jag inte vill sälja han la sig frivilligt då... Å så nöjd så..Å somnade på typ ½ minut.
Så nu ska jag lägga mig i badet...Å tänka igenom denna dag och se vad som kan göras bättre nästa dag det blir så här...
Så fuck you // MARIA MAROSKA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0