Vad gör man när man inget internett har?

-Ja inte har jag städat iaf...
Måndag kväll gick till att mysa i soffan med Te och Mackor. Tv3 gick från 19:30 till 22:00 sedan.
City akuten med ny chef var spännande.
Duschade ochsov gott...HELA natten... helt super skönt..

TIsdagen...
Nej fan jag städade inte då heller...
Jag ringde familjeläkaren...för en halvtimme innan vi skulle gå till dagis svalde Alexander två hjärtpärlor.
Kvällen innan hade mitt hjärthalsband som jag fick av Zebastian när han var si så där 4 år sönder.
Tänkte inte äns tanken att Alexander skulle göra som han gjorde och lät halsbandet och alla dess delar ligga kvar på vardagsrumsbordet.
Alexander kom in till mig på toaletten...

-Titta mamma godis...
-Nej Alle det är inte godis det är pärlor.
-Nej mamma...godis .....gott...
SVÄLJ
.Neeeeeeeeeej!!! SPOTTA ALEXANDER SPOTTA
FÖRSENT
-borta mamma...i magen nu.

Så två av dem där hjärtarna ligger nu så fint i hans mage...PÅ väg ut igen. Men för att vara på min säkra sida så ringde jag familjeläkaren.
Å det var som jag redan trodde var att eftersom det inte var nå vast föremål så kommer det ut den naturliga vägen. Men det var inge fel att göra som i Emil i Lönneberga att ge hjärtarna sällskap med nå i bullväg.
Så vi klädde oss och tog pulka och lunch med oss och gick til ÖF. Å på vägen dit fick Alle smaska en vaniljbulle från Ica. Glad så in i bomben.
Vi gjorde Handavtryck på ÖF.
Filade träplankor och målade. Jag fick ju självklart hjälpa till en hela del. Men det var riktigt kul. Alexander gjorde en jätte fin.
Lila med handavtryck i rosa och vitt.
Mammas lilla tjej...eller vad säger ni??
Är han är flickpojke nu!?
Jonathan fick guldhandavtryck.
Får se om jag behåller dem själv eller om vi ger bort dem i julklapp?
Kanske tom kan göra fler?
Efter öf traskade vi hem med sällskap av familjen Rollsén. Vi åkte pulka och hade kul. Jag och Melle tryckte ner våra feta arselen i en pulka och åkte ner tillsammans.  Det var riktigt skoj...
Bäst att passa på annars så kanske man blir utan pulka åkning. Som det ser ut på tv vädret så försvinner detta till helgen.

Efter tre timmar ute i snön med snölek så tyckte Alexanders näsa att det var nog. Så den började blöda.
Precis som min när jag var liten... Näsan sa stopp efter några timmars lek i kyla.

Så vi gick in och lagade pasta sås och väntade på att Pappa Niklas skulle komma hem.
Nicke och jag häckade framför varsin tv på kvällen. Han med fotboll och jag med tv3.
Somnade i Zebastians säng....vaknade vid tolv rycket...borsta mina tänder och kastade mig i min egen säng...

Ja det är vad jag har pysslat med utan internett... Man tyckte ju att jag skulle fått det städat....men NEJ jag orkar inte... !! // MARIA MAROSKA

Kommentarer
Postat av: Mickis

Tur att det inte var nåt värre han svalde ner...



Jag har beställt skidbrallor och snowjoggers....så när nästa snövända kommer sen, då kan vi hänga på i backen vi med =) Fast jag avskyr det...hehehe.



2008-11-26 @ 10:27:50
Postat av: Beckah

Jag borde pallra mig i väg till ÖF, det är alldeles för länge sen.

2008-11-26 @ 11:37:14
URL: http://beckahbitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0