Vad kom jag hem till då?

Pappa hade hämtat Alexnder på dagis...När han kom springande från Blöjbytet hade han spytt rakt ut. Över hela golvet... Tre ggr. Rakt ut... Fy fan!!
Jaha.. det var bara att köpa hem blåbärssoppa, vitbröd och lite lättsamma saker till kännsliga magar. Fan är det inte det ena är det något annat...eller hur?
Han var vit som ett lakan när Pappa hämtade oss från föreläsningsdagen. Helt sjukt vit. Han låg mest i soffan och lekte när han kom hem. Ville äta middag...
Alle hungrig...Men han fick fil med blåbärskräm i. Men inget kom upp igen på hela kvällen.
Zebstian som hade vart hos Tandläkaren och hos sin pappa valde att stanna hos Danne. Lika bra tänkte vi.... Jag höll mig ifrån alla mat som är äcklig och spy.
Jag är så mes när det gäller magsjuka...SÅ mes!! Jag och grannen åkte till mitt jobb för att hämta spyunderlägg. Hade inga hemma.... Lite löneförmåner har man väl. Iaf tills pappa kommer med nya.  // MARIA MAROSKA

Kommentarer
Postat av: Mickis

Men lillkillen då =( Hoppas han mår bättre idag.

Kram på er.

2008-11-06 @ 12:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0