Vickan och Jennifer

Ringde vid 17. Ska vi äta middag tillsammans. Vi är ensamma hemma och vill komma och vara med dig. Ni är så välkommna. Nicke hade ju dragit och mina grannar hade gått hem för att göra sin egenmiddag och jag stod själv i mitt kök och tittade in i kylen för att slåihop något så fort som det bara gick.
Det slutade iaf med relativt onyttig middag. En halv pizza med räckor... Delade med Vickan och Jennifer och Alexander delad pizza. Försökte få tag i Nicke men han svarade inte..Telefonen var död. Då fick han vara utan middag. Trött på att krusa...
Han kom iaf hem innan VIckan och Jennifer kom, han satt sig vid datorn.

Vi åt mat och Jennifer ville kolla Idol. Vi tittade väl oxå...eller vi pratade jag och Vickan. Idol i år är väl ingen hit tycker jag. Jag tror nämligen jag saknar Daniel i förra årets jury eller kanske tom Kirsti   
Jennifer är goo fast hon påminner lite om mig ibland när jag var 13 år. Eller hon påminner nog om dem flesta 13 åringarna. Det var iaf super trevligt att ha sällskap skönt att inte behöva vara ensam hemma. Eller nu var jag ju inte ensam hemma. Men utan att ha någon att prata med. Nicke skickade några spydiga inlägg i vårat samtal. Undrar om han ville ha en fajt...för att få ur sig.
Vi besölt oss för att åka till kyrkogården när klockan var 21:30 // MARIA MAROSKA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0