Vilken jävla

sovmorgon....
11:00 gick jag upp!!
Kännde mig utvilad men stressad då jag skulle möta Johanna för en lunch på stan.
Helt sjuk...
Iof så kom barnen in och pussade mig när dem skulle till skola och dagis...
Men jag behövde det här och älskar verkligen Nicke för att han lät mig sova...
SÅ JÄVLA BEHÖVLIGT!!
(tack om du läser)

Å att sedan få gå själv på stan utan shitkids var ju helt sjukt skönt...
Jag älskar mina barn och jag har verkligen riktigt duktiga stan barn. Men det var så skönt...Äta lunch utan att dela med sig av tex sitt eget bröd. Eller passa glas så dem inte välter och bara få sitta och äta i lungs och ro...

Det var helt super skönt...

16:00 möttes vi i tunneln här vid oss. Då skulle Nicke åka på styrelse möte för våran fackförening och jag tog över barnen....  Helt sjukt...
Jag har vart utan mina barn HELA dagen...typ!! // MARIA MAROSKA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0