Vissa bloggar berör mig mer än andra...

Jag har börjat att läsa en blogg som en 18 årig kille skriver. Jag brukar väl absolut inte göra reklam för andras bloggar. Men denna kille har tom fått mig att gråta.
Livet han lever är för tufft för att man ska tillåta "barn" få leva så.
Förlåt...du är inget barn men du har vart... Å vist kanske man är barn när man är 18 men man är myndig och står för sina egna handlingar.
Hans blogg berör mig...
Det gör ont i mitt moders hjärta då och då när jag läser.
Fler borde skriva om sitt liv på detta sätt...
Fuck för alla jävla opersonliga modebloggar och skryt bloggar om sitt lyxiga liv.
Nej mer kännslor för folket...// MARIA MAROSKA

whitey.blogg.se 

(hoppas du inte tar illa upp att jag länkar din blogg)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0