05:15

Då gick jag upp. Men allvarligt... Jag gick först upp och kollade på klockan när J vaknade. 06:15 Okey legetimt att gå upp den är ju snart 06:30 var min tanke. Gör en flarra och ser att Zeb ligger och tittar på tv. Vi snackar lite medans jag ger J flarra.
Varför kollar du inte på tecknat Zeb..?
Men mamma klockan är bara strax före halv sex....
HALV SEX...va nej du skojar?
Den är ju nästan halv sju.
Nej mamma kolla här...Å så sätter han på kanal två som bara har den där klockan i bild. Japp det stämmer så bra så 05:22.
FAN!!
Jaja...jag som hade en sån bra plan igår att jag skulle hålla ut J en halvtimme ifall han skulle vakna i "vanlig" tid. Hade jag vetat att kl bara vara fem och lite till hade han fått ersättning i sängen och hoppats på att han somnat om.
Jajaaaa...
får se när han vaknar i morgon.
Men 05:15 // MARIA MAROSKA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0