Är inte samhället lite sjukt

när en flicka försvinner och hittas i en trapp 12 timmar senare. Nu kanske många undrar vad jag pratar om eftersom detta inte äns gått ut i media än. (vad jag vet iaf har inte kollat media än)
Hur som så försvann en tjej från en del av västerås i går vid 17. Hon skulle bara gå och handla. 20 ringdes det till polisen 22 bestämde polisen om skallgång/letande efter flickan på området + dem tre områderna runt om kring.
Några timmar innan detta hade butiken flickan skulle gå och handla på regaret på en kille som ville känna på flickors och unga tjejers hår.. (vilka idioter det finns) Butiks personalen (så vitt jag fått höra nu) kontaktade då polisen.
1 + 1 blev två i min hjärna.
Fan vilka sjuka människor... Fy fan för världens alla svarta hål. Fy fan för att det inte finns någon bättre hjälp från vårat land när det gäller psykistsjuka och utstötta... ÅÅåååååå!!
Hur som helst så hittade denna tjej iaf. Å tack gud för att hon hittades... Å hoppas dem NU hjälper henne om denna flicka blivit utsatt för något...
Å jag hoppas för mitt liv att det inte har hänt henne något som hon inte klara av att hantera i livet.
Det gör ont i mitt hjärta...Tänk om något av mina barn skulle försvinna på detta sätt.
Tänk... Jag kan inte äns tänka tanken utan att det gör lite ont i magen. Att man får den här klumpen mellan hjärtat och strupen...
Nej jag har haft min stora hemma på våran gård idag... jag blev harig...
Vi pratar mkt om det som hände igår och i natt och i morse. Jag har iaf försökt att förklara sen vet jag inte om eller hur mkt han förstår.
Jag vet att jag inte kan hålla honom eller dem andra barnen inne för evigt. Men idag känndes det som om jag behövde ha honom nära mig.
Det är sjukt...Det är så sjukt... det är bara för mkt att en liten flicka kan försvinna så där... Å hur kan man göra så där..Om det nu är en vuxen/äldre som tagit med henne någonstan.
Hur tänker man?
NEJ jag kan inte blogga om detta.... Fy!! // MARIA MAROSKA

Kommentarer
Postat av: Therre

JAG DÖR! Vafan!!! Hur gick det för tjejen då?? Ålder osv? Vem fan är han då?

2008-10-11 @ 19:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0