Dag 1

Vi vaknade och Nicke var på ett strålande humör. Det kändes jäkligt bra. Så skönt. Trodde ärligt han skulle vakna och vara ett monster. Jag fick hjälp med barnen så jag skulle komma iväg till apoteket.
Ringde till honom efter en timme och fick utskällning för att jag inte kollat upp barnklinikens nr som jag behövde. *suck* Men det är sant...jag kanske skulle vart med förbredd. Men men...
Sedan har jag inte träffat honom sedan i morse vid 9:30
Jag har därimot fått tre sms

JAG DÖÖÖÖÖR

GHAAAAAAAA

JAG KOMMER ATT DÖ

hmmm det är bara att skicka peppande mess tillbacks till sin kärlek!! Jag tror på honom...Å vet att han kommer att fixa det.
Sedan så säger han själv att han vart arg och tjurig idag men inte hela tiden utan i omgångar...
Ringde nyss till honom för att se när han kommer hem. Måste ju kolla iaf när man ska börja förbreda sig för peppning!! Ladda sina egna batterier // MARIA MAROSKA

Kommentarer
Postat av: Mickis

Klart han kommer fixa det där!!!!

2008-10-27 @ 21:10:48
URL: http://mickis74.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0