Dag 2

Det har kliat i kroppen på Nicke, man ser verkligen på honom hur dåligt han mår. Han försöker verkligen hålla humöret på topp.
Jag försöker att underlätta för honom. Allt vad jag kan. Zeb och jag åkte till konsum vid 20. Då var Nicke så rastlös och det kröp i kroppen på honom sa han. Han mådde dåligt...kroppen värker. Förstår honom...
Vi köpte godis i alla det slag...
Ostbågar, Krokar, Nonstop. polly, Panpizza, pepparkakor, Center och Marabou choklad. Frukt i alla sorter köpte vi hem igår. Clementiner, Bananer, Äpplen, melon, vindruvor och Apelsiner.
Så nu bordet det finnas något som passar honom när det kliar i kroppen.
Jag tycker fruktsansvärt synd om honom när man ser hur dåligt han mår... Men detta kommer att gå bra... Det kommer att gå toppen...
Å går det inte toppen...Nej... då får vi ta det då!!  Åter till tven och canser galen // MARIA MAROSKA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0