Dag 3

eftermiddagen tillbringade Nicke i Zeb´s säng. Det gjorde han rätt i för han hade fått dåndimpen på våra barn annars. Dem hade fått honom att få riktiga kliningar i kroppen...  Iaf Alexander hade retat gallfeber på Nicke. Jag la barnen och tog med mig den stora så Nicke fick vara själv hemma. Det enda han behövde göra var att hjälpa mig och Zeb att bära upp alla kassar. Han kastade i sig en hel påse med ostbågar. Tre maria nävar fick jag...sedan va det slut.. poff sa det.  
Sedan har han kollat på tv med mig. Men han suckar hela tiden... förstår honom dock. Sedan återgick han till datavärlden. Han såg nästan ut som en obstenat tonåring. Han satt med huvan upp och bara suckade. Det är precis som om han inte vill att man skall vara i närheten av honom. Han gör sina asfärer större än vanligt...eller bredare kanske man säger.
Suck suck suck är det enda jag hör. Men han får sucka.... Det är okey...!! Just nu!! // MARIA MAROSKA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0