Dag 4

 


Niklas är livrädd att han ska köp cigg om han går ut. Han har vart fett sur idag, inget som han gjort utlopp för han har skött sig exemplariskt. Jag är en stol sambo. Han är da shit! Så jäkla duktigt! Jag är grymt stolt att han inte ballar ur på våran familj. Jag ser på honom hur det kryper i kroppen när barnen tjatar eller när han måste gör något som relaterar till rökning. Som att vara social med en rökare tex. Det var tufft för honom... Det blev faktist mest skoj angående rökning när Eva var här. Hade han fått hade han väl hängt med henne ut och rökt upp halva hennes paket. Eller valt kanske jag ska skriva. För det här är något han har bestämt sig... jag vill inte ha denna last längre. Jag har även idag tagit det mesta när det gäller barnen, konflikter och annat som skall göras. Men det är okey. Jag har full förståelse för det och det är tufft att se när han har det som jobbigast. Det sköna med Nicke är att han verkligen verkligen talar om hur han mår. Nu är jag fett sur Maria. Maria nu mår jag dåligt...Maria nu känns det relativt bra. Maria jag är rädd för att gå ut. Tänk om jag går och köper cigg. Ja, han är öppen mer öppen en vad jag är. Jag är som en musla..Å jag är glad att han talar om för mig hur han mår då är det lättare att sköta det som skall skötas som vi annars gör tillsammans. Så keep the faith för mig älskling// MARIA MAROSKA

Kommentarer
Postat av: Mickis

Förstår att han är rädd, det var jag också när jag la av....o kan fortfarande känna suget och vara nära att köpa cigg fortfarande, trots att det gått över 3 år sen jag slutade (om man bortser från feströkandet då). Dock så mår jag inte dåligt av att tänka på cigg längre, det gjorde jag i början och det var hemskt....trots att det var ett val jag gjorde, för jag ville ju inte röka mer.



Hälsa Nicke att han är skitduktig!!!! (o det är du också som lever i det)....o han/ni kommer att fixa det....men det kommer gå uppåt och det kommer gå neråt och så kommer dagar då det bara flyter på......precis som med allt annat i livet (som jag även skrev i min blogg).



Kram på er

2008-10-30 @ 23:05:30
URL: http://mickis74.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0