Det spöregnade ju ute...

Hade inte jag fått nya glasögon...JO vist har jag det...Men jag missade totalt att det spöregnade ut. Som tur var har jag en välldig observant pappa.
Jag älskar min pappa... För att han tänker så mkt på oss!!
Han ringer när vi är på gång att gå ut. Utan regnkläder. Endast stövlar...
Tänkte först skita i att svara...men sprang in iaf.

-Hej det är pappa. Jag tänkte hämta er det spöregnar ute. Slipper ni traska ute i regnet när Alexander skall vara ute hela förmiddagen i skogen. Då blir han så blöt och kall.
- Va spöregnar det ute...Ja men då vill vi gärna åka bil.
-Jag är strax där... är utanför burger King nu.

Klick!



Å där kom han bästa pappan på denna jord. Iaf enligt mig... Det finns andra bra pappor med... I know!! Men jag fick världens bästa för mig.
Å där kom han åkande i regnet... in med barnen i bilen. Tur han har stolarna i nästan jämt.
Väl inne på dagis var det bara att byta bort vindbyxorna till regnbyxor och fleace jackan till regnjacka.
Shit vilken morsa jag är...
Vi hade ju blivit dyng blöta om vi gått. För mitt paraply är som bort blåst. Iof så har jag ju en rätt bra vindjacka till alle som inte släpper in regn i första taget. Men som det regnade idag och just nu hade det inte gått.
Jonathan ligger och sover i sin lift på golvet i Alexanders rum med balkongdörren på glänt. Vill inte börja bylta av honom kläderna när han sover så bra. För det har han ju inte gjort i natt. Å jag är livrädd att han vaknar...jag behöver vara ifred en stund!! // MARIA MAROSKA

Kommentarer
Postat av: Mickis

Vilken gullig pappa du har!!!!!! =)

2008-10-16 @ 10:31:39
URL: http://mickis74.bloggagratis.se
Postat av: Mickis

Vilken gullig pappa du har!!!!!! =)

2008-10-16 @ 10:32:14
URL: http://mickis74.bloggagratis.se
Postat av: Mickis

oj, vad jag tjatar då ;)

2008-10-16 @ 10:32:54
URL: http://mickis74.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0