Det var en pärs att

ta sig ut i morse. Det är helt sjukt... Å på allt blev natten som en skräck...typ värre än hanibal the canibal... HAHAHAA!!
Nej men allvarlligt... Precis när jag postade mitt senaste inlägg klev Nicke inannför dörren med mat till mig.
Ja just ja...man måste äta oxå när man är sjuk, jag hade bara fixat mat till våra barn. Huvudsaken dem får enligt mig. Jag har inte vart så sugen på hela dagen igår faktist. Men när han väl kom hem så åt jag med godaptit samtidigt som vi tittade på Oskyldigt dömd och jag fick information om styrelsemötet.
(Nicke tyckte du var cool mickis)
Ja men iaf... Så efter oskyldigt dömt var jag närmare död än levande...
Gick och la oss...
Sov till 23 jojje vaknade...hostade fick ventoline somnade om
sov till 00:20 Zeb vaknade...hostade fick bricanyl somnade om
Sov till 01:10 vaknade ....Nicke drömde mardrömmar. Han la sig tätt tätt tätt intill mig...Somnade inte om. Han var varm som en kamin och jag hade feber. Mkt svettigt....
Tittade på kl 01:40.....01:55...02:20... Somnade
Sov till 03:30 Jojje vaknade av nästäppa.... Nicke fick en avhyvling... "fattar inte att det är bara jag som skall gå upp i dessa ärenderna" gav honom mat med tron om att få sova...
Han somnade
Alle vaknade... Hostade fick airomil...somnade om
04:00 stod jag i köket och var mer eller mindre vimmelkantig. Tog två citadon i tron om att min huvudvärk skulle släppa... Nej men jag somnade iaf...
Sov till 05:15 vaknade av ett hysteriskt hostanfall från mig själv...hostade tills jag spydde. BRA...när skall denna natt ta slut....
Tog en halstablett och försökte dämpa mina hostningar med små klunkar vatten ur vattenflarran.
FUCK!! Gör mig frisk...
05:55 tittade jag på klockan några sekunder senare sov jag nog.
Vaknade av en hysterisk väckarklocka... JAG VAKNADE....dock inte min älskade... men tillslut så... när den hade väkt hela familjen... Vaknad även Nicke.
Så summa sumarum är jag trött och att sedan gå till dagis var en pärs...
Morgonen flöt på bra. Zebastian gjorde frukost till Alle och honom. Dem åt den i Zeb´s säng och kollade på Dora. Zeb ficar sig mer eller mindre själv på morgonen. Man behöver endast påminna honom. Har du med dig frukt och har du packat gympa påsen...
Alle kör sitt vanliga NEJ race... Om det är roligt...Nej han är nu mera ute för 1.50 på tradera. Tänkte ifall det är någon som har svårt att säga Nej så kan ni köpa Alle...han lär er! // MARIA MAROSKA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0