Ensam mamma söker...

Jag kollar ju på detta program av en annledning och det är för att min barndomsvän är med och dejtar en av tjejerna.
Men ärligt alltså...
Jag börjar mer och mer hålla med min sambo om att programet är bra sjukt...
Vadå hitta en ny pappa till sina barn.... Hahahhaaaa
Alltså nu kanske dem inte går ut så hårt med just den frasen i detta program.
Men är det inte ganska sjukt att bjuda in någon att bo ihop med en för att sedan väljas ut att bli en ny familjemedlem. Å då väljs man ut bland 4-6 andra som oxå vill ha samma sak som man själv vill. MAMMAN!!
Alltså...
Här är det 3 mammor. Med ett gäng barn var. Å nu har dessa utvalda män fått flytta hem till dem och dem får bo där. Träffa barnen och se hur dem funkar ihop med barnen.
Barnen lär känna en bunt killar och en av dem ska sedan "bli ihop med deras mamma" Å målet vad jag nu fattat de som är att denna "rätte" skall sedan bli den nya mansgestalten i deras liv.
Måste man verkligen hitta på ett program för att folk skall hitta varann
Å ena avsnittet vinklar dem det som om dem gillar en och nästa en annan.
Jag är skeptisk till detta sätt att bilda familj eller träffa någon.
Men jag är helt med på att alla sätt är bra utom dem dåliga.
Men är det verkligen bra för kidsen att låta sig blir tävlad om.
För jag kan ju säga att jag tror alla dessa killar visar sin bästa sida för att vinna mammans hjärta. Å går man inte via mamman så kan man ju alltid flörta in sig hos barnen.
För alla vet väl att man gillar dem som gör det bra för ens barn.
Jag mins ju själv bara när jag och Nicke träffades. Jag själv kollade ju massor på hur han funkade och gjorde med mitt barn. Skulle han skitit i mitt barn tex så skulle han inte vart ett dugg intressant för mig. Skulle han bara sett mig och inte mitt barn hade det aldrig vart han och jag nu.
Men det är ändå rätt kul att se...hur kommer det gå för min vän. Kommer han vinna mammans hjärta eller kommer han få åka hem?
Det är frågan?
Dem ser ju ut att ha himmlans skoj iaf. 
Men jag är rätt skeptisk iaf till dessa program. Å det är nog som min sambo säger...Det är rätt sjukt!!
Jag undrar jag egentligen vad barnen i denna situation tycker om detta. Eller är det så att dem tycker det är lika roligt som mamman att få all denna uppmärksamhet?
Nej...tacka veta City Akuten...tack gud att det äntligen börjar i morgon igen!! // MARIA MAROSKA

Kommentarer
Postat av: Söderlund

Söderlunds succé med diskussionsinlägg fortsätter. Nu är det dags att diskutera allting som har med det alltid lika heta ämnet otrohet att göra. Gå in på bloggen och dela med dig av just dina tankar när det gäller alltid lika intressanta ämne. Hoppas på att just du vill lämna dina tankar och tycken. Stort tack på förhand för att du vill vara med och diskutera i en av de snabbast växande bloggarna just nu ute i vårat avlånga bloggland.

2008-10-06 @ 18:30:20
URL: http://ventux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0